Sketsnack/Allmänt tjöt

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Nooo. De värsta som kan hända en dator har hänt min :huvet
Allt är borta och den installeras om. Alla bilder, alla filmer allt :/ tror jag lyckades spara en mapp med bilder och de var den mappen från när min dotter föddes. Bara ut och filma nya saker då :gnissla
 

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Nooo. De värsta som kan hända en dator har hänt min :huvet
Allt är borta och den installeras om. Alla bilder, alla filmer allt :/ tror jag lyckades spara en mapp med bilder och de var den mappen från när min dotter föddes. Bara ut och filma nya saker då :gnissla

Surt! Men finns ju program som tar fram gamla filer, brukar gå att få tillbaka det mesta.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ingen ja känner till men de förklarar allt tutande då jag bor uppe vid rondellen mot Lekeryd och hörde ambulanser/polis vid den tiden när jag var ute och tvättade och putsade på min Gixxer och undrade vad de var nu. Mötte dessutom ambulansen när den var på väg till Ryhov i Klevabacken.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Lägger upp denna igen då ja inte vet om de är nån härifrån som antagit utmaningen än ? :hihi

-------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är de dags Boys & Girls och visa vad ni går för, East to West Rubber Boat Race går av stapeln den 11/8 vid Oset i Hka vid Vätterstranden.

Racet går ut på att via en Gummibåt och ta sig från Oset till Hamnpiren i JKPG, kommer vara etapper på vägen. Första är mellan Oset och Badviken nedanför sandbankarna, andra etappen är den längsta och den går från badviken runt sandbankarna och landa på Vätterstranden vid Beach volleyboll planerna. sist men inte minst så tar man sig från Volleyboll stranden ända in till hamnpiren för målgång.

Reglerna är enkla, skaffa en gummibåt som inte kostar mer än 500:- med åror/paddel sen är de bara att anmäla sig på "East to West" sidan samt maila till Mattias "Nitro" Svensson så är ni med i racet.

Tydligen finns de även en "öppen klass" i år där man kan ta lite vad som och ta sig samma sträcka. Dock är denna klass utom tävlan och äran samt de fina priset.

Så tveka inte nu, om ni vill ha en utmaning och vill visa vad eran fysik går för så anmäl er nu... :tummenupp

(deltog själv förra året för första ggn) :hihi


View attachment 367010 View attachment 367011
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top