Sketsnack/Allmänt tjöt

Det är märkligt att man faller lättare på gräs med dobbar under skorna än på is med metall skenor under fötterna...

Jag tror jag ska köpa en yamaha, De andra är inge å ha´ :rock

Va fan måste nog börja låsa min dator när Bullen är o hälsar på... Got Damn Skramalha... :finger

Du vet var du har din hoj va ? :hihi

Du behöver inte häng läpp Bullen, du kan få köpa min K2:a dyrt så kan ja byta till en K5:a... :tummenupp

Last edited:
Rav3n - om Bullen har hojen i ditt garage så lånar jag gärna hans hoj, bara du låser upp.

Fotbollsspelare är inte mkt att hurra för, faller som höstlöv! Men jag uppskattar sporten när man får se en uppvisning likt Zlatans mål mot Frankrike. (& jag hoppades ändå på Frankrike!)

Jag kan köra din hoj även om den är avställd!

Kapat Yoshi pipan idag, jävla k*k att få ihop skiten igen. Jag lär inte få jobb på Yoshi-fabriken..

Japp, så är det. Ännu värre när man vurpat och bucklat burken lite :D

Tror att Yoshi har en maskin som sträcker nitbandet runt ändstyckena :)

Har inte kommit så långt än, men fick anv gummiklubba, vinkelslip, mejsel och polygrip för att få dit ena röret. Jävla tight passform.

Jag gick över på fikat till Nybergs. Det skulle vara 40% rabatt from imorgon på prylar, och bra priser på 2010/11/12 hojar... om jag hörde rätt. Jag går dit kl öppningsdags.

Jag gick över på fikat till Nybergs. Det skulle vara 40% rabatt from imorgon på prylar, och bra priser på 2010/11/12 hojar... om jag hörde rätt. Jag går dit kl öppningsdags.

Då får man dyka upp där med vid öppningstid.... Gotta love semester, om man inte kan köra för vädret så får man shoppa.. :hihi

Nu ska vi se, detta kan bli intressant läsning:

Gixxer_Edition_2.jpg

Last edited:

Då kanar jag nog bort också. Om inte annat så får att köpa torra handskar för dom jag har lär inte torka på denna sidan nyår.

Hamburg - Lund i ösregn och sedan Lund - Jönköping i ösregn dagen därpå.

Man fan vilken fin semester jag haft :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...