Sketsnack/Allmänt tjöt

Fram till 18 januari nästa år kan du köra efter antingen nya gränsen (595cc och 40kW) eller den gamla (700cc och 35kW), men man kan inte blanda som t.ex. 595cc och 35kW.

Edit: Tog fel på datumet, 18 jan ska det vara...

Decisions, Decisions iofs ett angenämt besvär att välja hoj Biddaren. :hihi

Pers skulle jag nog välja R6 eller 636an. Men det är bara att åka ut och provsitta/köra, sitta rätt på hojen är det viktigaste. 20 hk hit eller dit, bättre man lär sej köra ordentligt!

När jag var & reg.bes. Kawan träffade jag ett skönt par, hon hade skaffat en ZX750J som skulle reggas som strypt..
Visste inte att det fanns olika varianter av ZX:n, trodde bara det fanns ZXR750 som senare blev ZX7R.

Hade gärna skaffat mig en 954 då jag är lite färgblind och bara haft Hooonda i mitt liv.
Men konstigt nog lutar de åt en R6

Btw sitter i jobbabilen på väg ner till Malmö gör att lämna en pall.. Vill känna att de är fredag så ös på med massa skön musik så jag kan ha lite party här i bilen:fyllisar

Last edited:
Provade Teamys R6a, fan vilken underbar hoj! Kan lätt tänka mej en sån.

Men hennes är väll rätt ny? Tycker den medellen är äckligt snygg. Synd att pengarna inte räcker

Ingen som ska åka någon liten runda idag då?

Jag har faktiskt redan åkt en sväng ut till Habo och hälsat på några kompisar men det var både blåsigt som fan och rätt kallt om nävarna så turen blev inte så lång. Nu blir det snart till att börja på andra semesterölen :D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla