Sketsnack/Allmänt tjöt

gällnade färgbollsplanerna. A6 banan är den som är bäst, de kommer att hosta SM-tävlingar och eller finalen i år och
har gjort i ordning banan fint.

Pakeeet :banana

Bifogat

• IMAG0898.jpg
    IMAG0898.jpg
    222.8 KB · Visningar: 74
  • IMAG0898-1.jpg
    IMAG0898-1.jpg
    209.7 KB · Visningar: 80
Last edited:
Det gick ju inte som väntat på uppkörningen idag kanske..... Hade ju räknat med att vara ganska nära att ta kortet, alt ta kortet men att han hade lite anmärkningar....

Iställer blev det helt anmärkningsfritt och han hade inget att säga till om!!! :banana:fyllisar:kär:rock

Grattis till kortet, då får du köra ute din övervakare nu då... :tummenupp
Ut och köra större delen av dagen då ? Elelr kanske jobb som väntar ?! :D

Det gick ju inte som väntat på uppkörningen idag kanske..... Hade ju räknat med att vara ganska nära att ta kortet, alt ta kortet men att han hade lite anmärkningar....

Iställer blev det helt anmärkningsfritt och han hade inget att säga till om!!! :banana:fyllisar:kär:rock

Grattis åter igen! :tummenupp Ser fram emot kommande samåkningar ( Vi har MYCKET att prata om!) :D

GRATTIS lillplutten :D

Nja blev En timmes körning sen började det blåsa o bli kallt och det kom någon skur med regn. Blir nog lite åkning efter jobbet imorgon ifall vädret e gött!

Last edited:
Vet Hanna om detta?:7peta

Funkar din discopinne på min båge?
Vi har ett öppet förhållande :D Hon har ju två barn utom förhållandet!
Goffe har första tjing på gamla QS'en men om han ångrar sig så...

Ujujuj... nu har jag lite mer att mecka med! Kul! :) Måste dock vänta till jag har en tillgänglig Automapper eller bänkningstid och lambdasensoruttag svetsat på avgassystemet. Tidigast juni mao

BazzazKit.jpg

Last edited:
Vill bullen ha QSen så 'ge' han den, har massa skit jag måste köpa till hojen. Skitkul att du fått hem Bazzaz kittet!

Ujujuj... nu har jag lite mer att mecka med! Kul! :) Måste dock vänta till jag har en tillgänglig Automapper eller bänkningstid och lambdasensoruttag svetsat på avgassystemet. Tidigast juni mao

BazzazKit.jpg

Ja där fanns de lite att göra... Men meka är kul så... :tummenupp

När jag är hemma igen (runt 21a) så har jag lyckats övertala min mor till att komma ut & fota när vi kör på en raka. Hon har inte fotat mc innan, men hon är duktig & har en bra kamera.

Ni som kör 2-T cross.. vad kör ni på för olja? Vill ju ha nån riktigt bra och som luktar fint ;) Castor baserat?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing