Sketsnack/Allmänt tjöt

... Håller med dig, det känns på sätt och vis tryggare att gör själv för då vet man att grejerna sitter som de ska.
WORD! :fakta
Var glad att det gick så bra som det gjorde och se det som en lärovurpa bara. På de flesta bankörningar besiktigas ju hojarna och gör de inte det vid nåt tillfälle så kan det ju vara bra att göra det själv lite snabbt ;) Gräm dig inte. Shit happens och det tycks ju lösa sig nu. Dessutom blir det ju ett bra tillfälle att byta till nåt roligare ;)

Om någon missat :

har ett "garage" över på Torpa nu. Det ligger borta vid hemmakväll. Garage är väl att ta i men det är ett
förråd med lås och allt såklart där man får in 2 hojjar, lite små tight ingång men har haft min där en heldel. Finns el, värme, vatten.

Är ni sugna kan ni väl smsa : 0725 09 69 88 , så kommer vi överens om ett pris, men 250:- i månaden täcker självkostnaden iaf.

Nån som har en riktigt bra bok att låna ut till mig? Helst på engelska om den är skriven så och action ska det vara! Typ Tom Clancy, Richard Marcinko (Seal tem 6) eller liknande. Andy McNab har jag alla och de är inte så bra...

Jajemän, hittade den tillslut. Jag tyckte den var helt okej, får dock i ärlighetens namn erkänna att böcker som den och Tom Clancy's aldrig helt fångat mitt intresse.

Jämte den stod Jägare: bakom fiendens linje. En bok skriven av en dansk jägare om hans år under värnplikt, lite kort om hans vända i IT-branschen och sedan tillbaka till det militära för några vändor i både Afghanistan och Irak med flertalet spaningsuppdrag och undercover-uppdrag.

Kombinera fiktion och verklighet? :)

Många politiska thrillers med Clancy's Jack Ryan-figur kan bli lite sega men jag kan lova att Against all enemies inte nånsin blir seg. Konstant action från start till början :kulspruta
Jag har det till utlåning men den är på originalspråket för att inte tappa i översättning.

Jag har läst mycket med clive cussler och jag gillar hans stil ! Kanske kan va nått för dig med?

Nu va det ett tag sen jag va inne här... När börjar ni här ställa av era hojar för vintern? Jag går fortfarande och hoppas på fin fint väder till helgen för att kunna dra av några mil till :yoparty

Eftersom ja har åretrunt försäkring på min hoj så är de ingen ide att ställa av då jag inte tjänar nått på de men de börjar ju så smått luta åt att man ställer in för säsongen. Men några fina dagar finns de nog kvar... :hihi

Fyndat Alpinestars-kläder och AGV hjälm på 24mx.se...."bara" en hoj som saknas nu :hihi.....blir några gånger per dag man är inne på Blocket och kollar. Lutar nog åt en gixxer 1000 k1/k2, verkar var mycket cykel för pengarna.

s4sv_mono.jpg

alpinestars-mont-blanc-waterproof-jacket-373-p[ekm]600x600[ekm].jpg

Ingen som vill köra lite imorgon? Bud på att ta ett varv med crosshjälmen och gopron. Inga höga farter blir det inte med den hjälmen men förhoppningsvis några wheelies ;)

Støllar! Ni har fel båda två, 1986 var det mæsterværket skapades :fakta

Edit: jag pratar inte øm hd xl883 eller excitebike.

Edit2.: Tubørg ska avnjutas i dk.. måndags-øla er grejjer det!

Last edited:
Eftersom ja har åretrunt försäkring på min hoj så är de ingen ide att ställa av då jag inte tjänar nått på de men de börjar ju så smått luta åt att man ställer in för säsongen. Men några fina dagar finns de nog kvar... :hihi

Ja kör just nu med månadsförsäkring, fortfarande påställd, men blir nog sista månaden nu :(

Jubileumsmodellen såg inte alls dum ut!

Camaro SS -68 V8

Usch är inte alls avis, polaren har införskaffat sig ett nöjes fordon till våren/sommaren. En Daytona Gul Camaro SS -68.

Stor vill ha faktor på denna, men man har så många andra intressen så de finns ju inte på kartan om man itne skulle vinna på Lotto att köpa en sån. Får ta en sväng med den i alla fall kanske till helgen om de är torrt väder... :rock

IMG_5765.jpg IMG_5918.jpg

IMG_6023.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey