Sketsnack/Allmänt tjöt

Förresten ska jag nog konvertera iaf helljuset till xenon såfort jag orkar.

Körde hem från Halmstad inatt i mörkret och det var en intressant upplevelse.

Glad iaf att jag kom ihåg att ta med mej det genomskinliga visiret i väskan :P

Jag konverterade mitt i fredags, blev riiiiktigt snyggt..
Köpte även 2 pack LED parkeringsbelysning så det blir helt vitt ifram. Så om du behöver P-lampan oxå så har jag en extra.

Hemma om en vecka, är vädret lika fint hemma som i Pajala så blir det

* hårdträning med slangandet
* kvällskörning på torpet
* träna på rullande burnout
* lagerbyte bakhjul
* byte bakdäck
* service

Med tanke på all fritid man har så har jag börjat fundera på ett bilbygge. Gärna ngt som kan transportera hojen. Gärna V8.

* lagerbyte bakhjul
* byte bakdäck
* service

Med tanke på all fritid man har så har jag börjat fundera på ett bilbygge. Gärna ngt som kan transportera hojen. Gärna V8.

El Camino eller Cheva pickup, alternativt en dodge modell stor då kanske? ;)

Jag konverterade mitt i fredags, blev riiiiktigt snyggt..
Köpte även 2 pack LED parkeringsbelysning så det blir helt vitt ifram. Så om du behöver P-lampan oxå så har jag en extra.

Najs.
Jag kommer nog bara göra helljuset eftersom jag har delad lampa. slipper man bygga tillbaka inför besiktning för jag antar att xenon inte är godkänt på hojars halvljus heller.

p-lampan kan kvitta till en början iaf men tack ändå. funderar däremot på skyltlampan men där tror jag baklampan lyser ner också så det kan bli trixigt.
Ska kika efter om det finns led som passar i den sockeln och som verkligen lyser upp tillräckligt.

De är en son hoj landin har va? Tycker den är riktigt snygg iallafall och se rolig ut :)
Men är inne på en hoj med kåpor ;)

Körde cb1000r innan o visst över 200 är man sällan länge men funkar fint i farterna under.. Och en jävligt bra försäkringskostnad.. Allt annat än hel är ju uteslutet hos mig iaf och plastmonsterna drar ju gärna iväg..

* lagerbyte bakhjul
* byte bakdäck
* service

Öööh ja hänger med ut å busar när du kommer hem eller aa ja kan filma :yoparty
Köp en gammal cheva 1500 pickup. Bakhjulsdrivet och sänkt till bötten :tummenupp

Gör halvljuset oxå. Inte så jobbigt att byta vid besiktningen. Vi var 5 hojar ikväll som körde 15 mil varav hälften i mörker. Även om jag hade mörkt visir så såg man vägen helt ok tack vare xenon-halvljuset. Blev ruskigt mycket bättre faktiskt.

Gör halvljuset oxå. Inte så jobbigt att byta vid besiktningen. Vi var 5 hojar ikväll som körde 15 mil varav hälften i mörker. Även om jag hade mörkt visir så såg man vägen helt ok tack vare xenon-halvljuset. Blev ruskigt mycket bättre faktiskt.

Jag får klura lite på det där. Är ju iofs besiktigad i år så nästa säsong behöver man ju inte meka :P

Vart köpte du ditt kitt?

Nä det kostar ju inte speciellt mycket heller. Köpte mitt kitt från neofuturehid på ebay.
Han är dock borta nu pga något som hänt i familjen, men han kommer snart tillbaka.

Nyheter
GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Back