Sketsnack/Allmänt tjöt

Fan finns ju ett par riktigt fina R6:or på blocket :gnissla
Måste ringa upp försäkringsbolagen imorgon och kolla vad det kostar :3freak

Någon som vet om det är några större skillnader på 2000 - 2003 modellerna? Något annat som man bör tänka på när det gäller dem?

Är det inte runt den årgången som det är en del strul med 2:ans växel? :va
Har för mig att det va vad jag fick fram när jag kikade lite på dom för nått år sen men googla så ser du

Verkar vara fel märke med... Minns du inte vilka hojjar som låg först när du hängde med runt tranemo och bolmen sist?!?

Äsch fel färg bara, det kan avgöra allt. Hur som helst osar de inte riktigt lika mycket pizza som andra märken :lol

Verkar vara fel märke med... Minns du inte vilka hojjar som låg först när du hängde med runt tranemo och bolmen sist?!?

Hehe, var inne på en r6 men de låg lite högt i försäkring. Sedan kände jag att cbr passade bättre till mig. Vi får väl se. Kanske blir en r1/r6 nästa år ;-)

Jag skulle behöva nytt framdäck. Nån som vet någon bra firma som kan byta? Har ingen möjlighet att lossa hjulet själv så behöver lämna in hojen.
/Nicke

Jag har ett nytt framdöck om du vill ha. Kan hjälpa dej lossa, sen byter närmsta däckhandlare.

Ska man komma undan billigt med däckskifte kan ja rekommendera Dackonline i Jkpg, ligger på klubbhusgatan mittemot Telia/NCC skrapan.

Hojdäck.se var mest prisvärd när jag handlade mina michelin-däck, de skickar till vianor som byter för 400kr/däck eller 750kr för båda när man kommer in med hojen. Jag lämnade dock på lös fälg till lokala däckkrängaren och då blir det ju lite billigare.

Hojdäck.se var mest prisvärd när jag handlade mina michelin-däck, de skickar till vianor som byter för 400kr/däck eller 750kr för båda när man kommer in med hojen. Jag lämnade dock på lös fälg till lokala däckkrängaren och då blir det ju lite billigare.
Ockerpris!

I depån på Gelleråsen kostar däckbyte och balansering 40-60 kr per löst hjul när raceteamen är där med sina däckmaskiner.

Synd att jag inte tänkte på att byta där själv innan vi lastade och åkte.

Jag fick 300 kr när jag bytte båda Mikeys däck för hand.

Last edited:
Ockerpris!

I depån på Gelleråsen kostar däckbyte och balansering 40-60 kr per löst hjul när raceteamen är där med sina däckmaskiner.

Synd att jag inte tänkte på att byta där själv innan vi lastade och åkte.

Jag fick 300 kr när jag bytte båda Mikeys däck för hand.

Väl värt det jag är jätte nöjd :tummenupp

Första gången jag tar hojen hem från jobbet utan att kolla SMHI......... Säger inget mer.....

Haha, fan va gött :tungan

Jag har hjälp en polare att flytta idag, fem timmar träningspass för hela kroppen :svettig:
Vi hade sådan tur att vi precis fick på allt på släpet (med tak) när den rejäla regnskuren kom. Min första tanke var faktiskt "Undra om det är någon som hunnit dra ut med sin hoj i solen och värmen?..."

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti