Skenförsäkra ?

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Hej! jag å 10 polare funderar på att superskenförsäkra våra hojar på våra morföräldrar... vad tycker ni om det ?

Mohaha'! nu va ja rolig va !? ja tror det finns hur många skenförsäkringstrådar somhelst här på SH, å ändå kommer det ständigt nya... :va
Detta är dock en bluff för att alla ska få tänka -"Ååååhh! inte en till... IGEN :huvet

kul va :rolleyes:

:hihi

fezt skrev:
Hej! jag å 10 polare funderar på att superskenförsäkra våra hojar på våra morföräldrar... vad tycker ni om det ?

Mohaha'! nu va ja rolig va !? ja tror det finns hur många skenförsäkringstrådar somhelst här på SH, å ändå kommer det ständigt nya... :va
Detta är dock en bluff för att alla ska få tänka -"Ååååhh! inte en till... IGEN :huvet

kul va :rolleyes:

:hihi
Mmmmm kul

Håpas du sjemta !!!!!!

Annas kan du fan dra hälveta asså jela pukco !! :kocko :kocko :mad: :mad:

3.jpg

Du skulle ändrat avataren till bilden ovan...

-och skrivit att du har kollat upp att det är billigt om den står på morsan, och att du inte har råd med din hoj, som du kan köra i 300 km/h på bakhjulet med, om du inte skenförsäkrar.
Sen slänger du dig med meningar som "Alltså jag kommer inte ramla..." samt "ingen annan far illa av det, ellerhur?" och sista; "Det är ju inte olagligt liksom, ellerhur?" , så hade det blivit lite trovärdigt och roligt, en äkta popcornätartråd.

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd