Skelögda människor!

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Har en kamrat i min klass som har specialögon.
Jag tror att bägge funkar men han måste koncentrera sig för att dom ska kolla åt samma håll, pupillerna är lika stora iaf.

Fattar fortfarande vilket öga man ska kolla i, om jag kollar i vänster så kompenserar han med hö eller tvärtom, jag vet inte.

Så vad jag undrar är: hur ska man veta vilket öga som är "rätt"?
Har gått i samma kurs i ett år så det är pinigt att fråga.

duckie skrev:
2439863 Det låter som att det är du som är skelögd.
Jaha? :va

Edit: Inte alls menat att någon ska bli grinig eller ta illa vid sig. Tyckte jag formulerade mig så det inte skulle kunna tolkas neg. Killen e skitbra på massa sätt men märker att han störs av det ibland och kollar bort vilket e synd.

Last edited:
Antar att det är det vänstra i det här fallet?:va
susanne_bergstrom2_200px.jpg

bruka inte störa mig men säg sanningen eller så kollar du som på vilken människa som helst :tummenupp

Titta mellan ögonen! Och nej, jag är allvarlig. Om du inte sitter en decimeter i från honom så märkar han nog inte att det är mellan ögonen du tittar.

Jag har själv varit med om samma situation, och faktiskt haft samma fundering! Minsann inte lätt alla gånger. Men jag hade satsat på att glo mellan ögonen. :tummenupp

Är det en chey kan man ju titta på brösten istället så då är ju allt som vanligt, har man dock en jävelusisk otur så har hon olika stora bröst och då sitter man med arslet i brevlådan igen och vet inte vart man ska fokusera blicken.

HanneZ skrev:
2440220 Är det en chey kan man ju titta på brösten istället så då är ju allt som vanligt, har man dock en jävelusisk otur så har hon olika stora bröst och då sitter man med arslet i brevlådan igen och vet inte vart man ska fokusera blicken.

Då tittar nog 90% av alla män på det större....
Annars var det ett bra tips.

Jag hade förövrigt in en skitsnygg tjej på mitt jobb som hade ett skitsnyggt linne med någon snirklig text på
Det var svårt som tusan att läsa den, men det stod:
Stop staring att my boob's, pervert.

Gissa om man kände sig dum när man hade läst färdigt...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg