Skatunge på vift

Aaahhh, seeer schööön! Visst är Skatungens nya kläder fina? Dock måste jag göra något åt magkåpan och framförallt tanken. Svart går verkligen inte bra ihop med blått. Tanken stör mest, den måste lackas pronto!

Du Eus, det var inte bara du som körde om mig, bara så att du vet. Jag är liksom ingen bra måttstock annat än för de som INTE kör om mig, de behöver definitivt lägga på ett kol.

Och grabbar, när ska ni lämna era gubbsjuka hjärnor hemma? Och om hon nu är reggad här på forumet, vad ska ni göra då? Skicka ett PM och fråga chans, eller? Det verkar som om tjejerna flockas i 250SP.

Teddy skrev:
Du Eus, det var inte bara du som körde om mig, bara så att du vet. Jag är liksom ingen bra måttstock annat än för de som INTE kör om mig, de behöver definitivt lägga på ett kol.

Och grabbar, när ska ni lämna era gubbsjuka hjärnor hemma? Och om hon nu är reggad här på forumet, vad ska ni göra då? Skicka ett PM och fråga chans, eller? Det verkar som om tjejerna flockas i 250SP.
Nä, han den "riktiga" måttstocken var på tok för snabb för mig.

Anledningen till att soppatorsken frågade det var att de kände igen varandra men de visste inte var ifrån. (tror jag iaf)

Last edited:
Caffe skrev:
Ser det inte ut som hon som försökte glömma sin mössa hemma hos Mårten? På någon förvärmning inför en utgång i vintras som en billig anledning att få sova där sen... Ja enligt Mårten alltså :hihi

Hum, kanske. Minns inte riktigt men får väl fråga honom. Var det Robbans jobbarkompis? Eller Terjes "tjejkompis"?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph