Skatteverket granskar bloggeliten

Ute bland folk är det nog positiv PR för Skatteverket när de tar sig an bloggarna. Skulle inte vilja vara i bloggarnas kläder. Skatteverket är rena blodhunden när de väl fått upp ett spår.

Frågan är om kronofogden vill utmäta Kissies beggade klänningar och smink hon fått gratis när hon inte har råd att betala skatten:D

Jo, just Kissie har dom väl redan granskat, hon skröt väl själv över hur jävla mycket cash hon drog in och någon handläggare på skatteverket kollade mot datorn och det visade sig inte dra riktigt jämnt.

I rena pengar plockade hon ut en städerskelön, vilken hon skattade för.
I prylar som hon får och inte skattar för var det desto mer, men sedan dom hade sköntaxerat henne antar jag att hon har börjat tacka nej till värsta bjäfset.

Jo, just Kissie har dom väl redan granskat, hon skröt väl själv över hur jävla mycket cash hon drog in och någon handläggare på skatteverket kollade mot datorn och det visade sig inte dra riktigt jämnt.

I rena pengar plockade hon ut en städerskelön, vilken hon skattade för.
I prylar som hon får och inte skattar för var det desto mer, men sedan dom hade sköntaxerat henne antar jag att hon har börjat tacka nej till värsta bjäfset.

Inte blondinbella du tänker på?

Obs! Inte menat att dissa dina bloggskills, du är fortfarande kungen på modebloggar :D

Inte blondinbella du tänker på?

Obs! Inte menat att dissa dina bloggskills, du är fortfarande kungen på modebloggar :D

Ahh fan, det var nog Bella dom kollade, Kisssie ska väl göra avdrag för implantaten i år, så där går det nog jämnt ut, och Kinza har ju sin resa att göra avdrag för.

Jo, jag har koll på bloggeliten, mot min vilja....

Ahh fan, det var nog Bella dom kollade, Kisssie ska väl göra avdrag för implantaten i år, så där går det nog jämnt ut, och Kinza har ju sin resa att göra avdrag för.

Jo, jag har koll på bloggeliten, mot min vilja....

Vad i helvete. Ingen dålig koll du!

Blondinbella hade en väl en stadig inkomst på 50 lopper + en massa saker som till viss del även blev utlottade eller sålda.

Inte mer än rätt att de ser över det här för läser man skräpet så är det ju inte särskilt informativt. Bara en självutnämd modekonnässör som har en internetsida och en digitalkamera.

Nån får gärna ge mig 50kkr i månaden för att jag skriver 5-6 inlägg/dag på internet.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026