Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blondie skrev:Kom igen nu grabbs vart hittar jag ett?
Mattias?
Blondie skrev:ingen mer än jag som vill ha?
Det är väl det som är huvudsyftet med den här tråden, att typ få igång en moraldiskussion.bebbe skrev:UhhhFörfalskning
![]()
![]()
öhhh nej, utan att få tag på vart dessa skattemärken görs, eller fattar du trögt????hp skrev:Det är väl det som är huvudsyftet med den här tråden, att typ få igång en moraldiskussion.
tassen skrev:Fanns det inte en det stod "Fjortis" på också..?.![]()
![]()
![]()
hp skrev:Det är väl det som är huvudsyftet med den här tråden, att typ få igång en moraldiskussion.

Varför måste du alltid använda den där tonen i dina inlägg? Jag har väl inte hoppat på dig i den här tråden, eller tog du åt dig?Ravetrancer skrev:öhhh nej, utan att få tag på vart dessa skattemärken görs, eller fattar du trögt????

Hårding skrev:13 finns ej som kontrollsiffra på skattemärken, alltså borde man inte kunna bli åtalad för förfalskning...tror jag
Nån som har hittat vem som tillverkar dessa klistermärken?Blondie skrev:Köpte ett gult skattemärke förra året med polis polis potatisgris på samt siffran 13.
Någon som vet var man får tag i årets färg?

|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |