Skattemärke polis polis potatisgris

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Köpte ett gult skattemärke förra året med polis polis potatisgris på samt siffran 13.

Någon som vet var man får tag i årets färg?

Ska enligt utsago ha funnits på elmia men i begränsad upplaga. Tror inte killen som sålde har verksamhet över internet, men ta reda på vilka företag som var där och kolla sedan vilka som säljer klistermärken osv och ring. Han sålde även "tävlingskörningsskyltar", men det kanske varje en gjorde iofs, var itne där i år.

hp skrev:
Det är väl det som är huvudsyftet med den här tråden, att typ få igång en moraldiskussion.
öhhh nej, utan att få tag på vart dessa skattemärken görs, eller fattar du trögt????

Förfalskning , ja, men hojen e ju lika förbannat skattad för ändå trots att det sitter nummer 13 på :)

hp skrev:
Det är väl det som är huvudsyftet med den här tråden, att typ få igång en moraldiskussion.

Nej jag vill ha tag på ett i årets färg inte disskutera moral :fatta!

Tjena !

NÅGON måste väl veta vart man kan få tag i dom ??? :Bugar

Ingen ? :confused:

Ravetrancer skrev:
öhhh nej, utan att få tag på vart dessa skattemärken görs, eller fattar du trögt????
Varför måste du alltid använda den där tonen i dina inlägg? Jag har väl inte hoppat på dig i den här tråden, eller tog du åt dig?

Lugna ner er en sekund killar, kan vi inte diskutera moral istället, det brukar vara så givande.... :D

Blondie: hittar du ett märke hojta till, jag skulle inte tacka nej till ett heller!

Jag vill med ha också ha ett mågon måste ju faen veta.. vet ingen moral"polis" här inne :hihi

Last edited:
bebbe skrev:
Uhhh :skrämd Förfalskning :mattias

:D

13 finns ej som kontrollsiffra på skattemärken, alltså borde man inte kunna bli åtalad för förfalskning...tror jag

Hårding skrev:
13 finns ej som kontrollsiffra på skattemärken, alltså borde man inte kunna bli åtalad för förfalskning...tror jag

Borde inte nej.... men böter för avsaknad av riktigt skattemärke åker man på likförbaskat :) Fast det brukar ju vara en massa annat som är värre på hojen om de nu börjar kika :D

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC