Skattemärke ersättare

pont4n

Medlem
Gick med
19 Jun 2006
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Var hittar man dom där klistermärkena med lite roliga motiv ist för skattemärket?

Tack på förhand

det är olagligt att fästa ngt annat än ett skattemärke på skylten även om ett skattemärke numera inte behövs, det e ju rätt onödiga pengar om du blir stoppad.

Frågade inte om det var lagligt, frågade var man får tag i dom..

ok sorry, antog att du skulle sätta på ditt fordon, vilket jag egentligen skiter i om du gör men man vet ju inte om du känner till reglerna vilket jag kan säga att många inte verkar göra, rätt onödiga pengar (500:-) för du lär garanterat få snuthäng om dom ser dig, det e klart ska du sätta märket på toastolen eller pojkrumsddörren är det bara att köra:tummenupp

du har några här, hello kitty-märket, hade klätt duccen fint till sommaren:tummenupp

http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=skattem%E4rke&search_category=-1

Last edited:
Om skattemärket avskaffas, varför infördes påställningsavgift? Fick för mig det var för att betala just utfärdandet av märket samt administration/porto

Om skattemärket avskaffas, varför infördes påställningsavgift? Fick för mig det var för att betala just utfärdandet av märket samt administration/porto

Förmodligen för att folk annars skulle ställa av och på hojen frekvent för att spara försäkringspengar.

ok sorry, antog att du skulle sätta på ditt fordon, vilket jag egentligen skiter i om du gör men man vet ju inte om du känner till reglerna vilket jag kan säga att många inte verkar göra, rätt onödiga pengar (500:-) för du lär garanterat få snuthäng om dom ser dig, det e klart ska du sätta märket på toastolen eller pojkrumsddörren är det bara att köra:tummenupp

du har några här, hello kitty-märket, hade klätt duccen fint till sommaren:tummenupp

http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=skattem%E4rke&search_category=-1

I drive Honda! :)

Varför skrapar man inte bara bort gamla skattemärket istället? :va

För då får man ju inte slänga ut sina pengar på helt onödiga grejjer.

Kostar ju för fan inte många kronor mer att isåfall beställa en helt ny skylt :va

Finns ju några stycken som klistrar på en sån där stor majblomma på fram plåten på bilar, aldrig hört någon som blivit stannad pga det.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti