Skaraborg?!?

Åker gärna en sväng på lördag, men måste vara hemma frammåt två tiden. Ska på fest o :öl
Så om ni inte vill starta allt för sent så är jag på :tummenupp

Har blivit lite tunt med hoj-åkning på sista tiden. Och nu hänger ett STORT grått regnmoln över mariestad........ får nog bli att titta på Motot GP istället.

Men kanske läge för en tur nästa helg? :hej

LO_R1 skrev:
Har blivit lite tunt med hoj-åkning på sista tiden. Och nu hänger ett STORT grått regnmoln över mariestad........ får nog bli att titta på Motot GP istället.

Men kanske läge för en tur nästa helg? :hej

Kan vi inte ha en stående tid typ att vi träffas(de som vill,kan)lördag eller söndag em,kväll och åker en runda ihop. :D
Nu på söndag är jag nog nykter tror jag :zpy så det känns ok för mig om intresse finns :bow

mikemission skrev:
Kan vi inte ha en stående tid typ att vi träffas(de som vill,kan)lördag eller söndag em,kväll och åker en runda ihop. :D
Nu på söndag är jag nog nykter tror jag :zpy så det känns ok för mig om intresse finns :bow

söndag eftermiddag... typ vid 4-tiden bör man väll ha nycktrat till
:öl :zpy :squid

red_ninja skrev:
är det torget där vi passerade först?? Eller där vi käkade pizzan?? Inte så jäkla hemma i skövde=)

Ja det var det första torget vi brännde förbi med en pressbyrå kiosk på.Du är nog snart hemmastadd här oxå :tummenupp

Back