Varför kasta skit på Henrik innan du vet exakt vad som hänt?flykay76 skrev:2373621Det finns så mycket otrevliga ord att säga om skandalen på knudan idag. Ska försöka att bara säga sådant som jag kan stå för.
Tyvärr hörde jag inte vad som sades innnan 250 racet. Skulle gärna ha hört vad Henrik Nordgren föreslog (förarrep.). ---edit---
Nu till er förare igen, om min var delaktiga i att 250 ställdes in och läser detta här, jag ser fram emot era (bort)förklaringar. Jag väntar...
Kristoffer
Nystartade diskussioner i alla ära. Det som behövs är mer faktiskt arbete i förarnas och de intresserades egna klubbar.sportarn skrev:2373724Måste hålla med Björn att det verkar som att alla lägger mer energi på att skälla på de andra klasserna än att verka i sina klubbar för att få lite mer pr.
Tänk OM det vore så att all den här energin lades på rätt saker då hade det blivit betydligt bättre för alla som höll på med RR och supermotard.
Jag säger bara ge upp med att skäll på varandra ingen kommer vinna i denna diskussionen. Starta en ny tråd istället där ni försöker ta fram förslag till hur sporten ska utvecklas. Enligt mitt personliga tycke så beter ni er värre än småungar som håller på och bråkar om vem som har coolaste farsan!![]()
Last edited: