Skambud!!!

P-son skrev:
Kanonbud? Vilket bud? Han har ju inte ens gett ett bud?

Hade han sagt 90.000 om du fixar finans så VISST men inte annars...

Jaja skit i detta nu. Ska nån köpa hojjen får de snällt gå till banken och fixa pengar själva. Jag har lån etc. på hojjen själv som måste betalas av så inge avbetalningsplaner etc. går hem hos mig. Slut, Frågor? Försent!

P-son skrev:
Jaja skit i detta nu. Ska nån köpa hojjen får de snällt gå till banken och fixa pengar själva. Jag har lån etc. på hojjen själv som måste betalas av så inge avbetalningsplaner etc. går hem hos mig. Slut, Frågor? Försent!

Tja, kolla med din låntagare om killen kan få lån där rent av eller säg till killen vilken låntagare det är som du har så kan kille kolla upp detta själv också. Men som sagt, du kan alltid höra om det är okej ändå. Personligen skulle jag gjort detta om jag hade chans till att få hojen såld.

Så länge de inte lagt bud, så länge kan du inte säga "skambud" iheller tycker jag, eller....

P-son skrev:
Så du menar att du tycker att JAG ska fixa finans till killen? När JAG köpte hoj privat fixade jag det med banken. Hur menar du att jag ska fixa finans? Avbetalningsplan mellan han och mig eller ska jag gå till banken å chansa på vad han tjänar å fixa det så? Jag tycker det är upp till köparen å ha stålar. Annars behåller jag hojjen. Punkt slut.

Och detta med att kalla de löst pack. Om du bara visste hälften av alla skambud jag har fått på hojjen så skulle du oxå kalla de löst pack! :huvet

Näe, jag säger inte att du ska!
Men ett tips är att det är lättar att sälja prylar med finans.

Skambud kan vara lika med löst pack, men folk som frågar om finans är lika mycket löst pack som fegisar som hasar runt på Ninjor :D

//Fredde

Z Fredde skrev:
Näe, jag säger inte att du ska!
Men ett tips är att det är lättar att sälja prylar med finans.

Skambud kan vara lika med löst pack, men folk som frågar om finans är lika mycket löst pack som fegisar som hasar runt på Ninjor :D

//Fredde

Satt låååång tid å funtade på nåt dumt å säga om din hoj men jag kom fan inte på nåt........................ :va

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien