Skam den som ger sig!!!

Skulle gärna ta hand om en sån hjärndöd incestoid avkomma av syskongifte till cracksubba vid polisen.

Hon skulle hamna på mentalsjukhus efter lite flinigt finlir - och aldrig komma ut igen.

Åhå! En ny tråd med bara en länk och några smileys, utan en antydan till vad den handlar om! Tack, precis vad jag önskade mig, det är ju SÅ roligt att öppna länkar bara för att inse att det oftast inte är intressant! :gnissla

:glömdet

"en parkeringsvakts rapportering av överträdelsen innebär en stark bevispresumtion för att överträdelsen har skett. Enbart ett påstående från överklaganden om motsatsen är inte tillräckligt för att betalningsansvaret ska undanröjas"
Ok, så nu föreställer sig polisen att en SLAPPFISA är tillräckligt smart för att kunna göra bedömningar ute i den verkliga världen!? Ojoj, vart är världen på väg...

Just ja, jag glömde att jag har utfärdat böter titt som tätt och det är lika kul varje gång när man lyckas se minen på den förbannade bilägaren och ännu roligare när de ifrågasätter det hela.
Fast jag har själv alltid överklagat merparten av de böter jag har fått och endast en gång har jag varit tvungen att betala.
Sen har det underlättat med att jag jobbade på företaget som har större delen av all kommunal p-bevakning där jag brukar befinna mig och numret till de som sköter hanteringen :politiskt tilltag

Just ja, jag glömde att jag har utfärdat böter titt som tätt och det är lika kul varje gång när man lyckas se minen på den förbannade bilägaren och ännu roligare när de ifrågasätter det hela.
Fast jag har själv alltid överklagat merparten av de böter jag har fått och endast en gång har jag varit tvungen att betala.
Sen har det underlättat med att jag jobbade på företaget som har större delen av all kommunal p-bevakning där jag brukar befinna mig och numret till de som sköter hanteringen :politiskt tilltag

Så du är P-Lisa?
Jag har funderat över en sak med det? lär man ha sånna där manboobisar för det? :tuttar

Så du är P-Lisa?
Jag har funderat över en sak med det? lär man ha sånna där manboobisar för det? :tuttar

Haha, nej jag har aldrig jobbat som p-lisa. Jag har däremot varit anställd på ett bevakningsbolag med väldigt varierande arbetsuppgifter och i min bil hade jag alltid ett bötesblock till hands då jag hade lite fastighetsjourer och dylikt men ibland kunde jag inte låta bli att jävlas med folk, allt efter humör :D
Manboobsen är dock ett krav på renodlade manliga p-lisor, tillsammans med en sedan länge begynnande pizza-mage...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park