Video Skallar fågel i 100 km/h

Jag plockade en stare, koltrast eller så med högerhanden i 170++ för några år sen, jävulen va det gjorde ont! Jag var tvungen att stanna och känna efter så alla fingrar satt ihop :näsblod Jag skulle inte vilja skalla en sån där :gnissla

Jag plockade en stare, koltrast eller så med högerhanden i 170++ för några år sen, jävulen va det gjorde ont! Jag var tvungen att stanna och känna efter så alla fingrar satt ihop :näsblod Jag skulle inte vilja skalla en sån där :gnissla

Det smällde till bra mycket bättre än vad filmen visar, trodde det var en gatsten som träffa huvudet. :D

Tog en liten sparv eller något med axeln häromdagen i 120ish, kändes som någon avfyrade en potatiskanon på en, hade inte velat ta en fågel med hjälmen! :crash:näsblod

höll på att göra samma sak idag i 140:crash!! Jävla idiotiska fåglar, missade den preeeeeecis! :tungan

Krockade för ett par veckor sen med mellanstor fågel, i storlek som en koltrast, i ca 140 km/h. Träffade mig på vänster knoge, där det är metall på mina handskar. Kändes som en duns, men inte så farligt, så den kan inte ha träffat mitt på.

Lägger upp denna då så kan vi stänga tråden sen :glömdet ,över 140 och träff i visiret. Tur att man hade vettigt folk med sig.

Klöv en fågel med backspegeln förra sommaren och nickade ena halvan med hjälmen!

Bifogat

• uploadfromtaptalk1371495688124.jpg
    uploadfromtaptalk1371495688124.jpg
    135 KB · Visningar: 377
Lägger upp denna då så kan vi stänga tråden sen :glömdet ,över 140 och träff i visiret. Tur att man hade vettigt folk med sig.

Klippte en sån där liknande med sportbilen för ett antal år sedan. Trodde den skulle komma igenom rutan. Jävlar vad det small. Skulle INTE vilja träffa den med hjälmen.

Klippte en sån där liknande med sportbilen för ett antal år sedan. Trodde den skulle komma igenom rutan. Jävlar vad det small. Skulle INTE vilja träffa den med hjälmen.

Ja en jävla smäll var det, men jag kommer ihåg precis vad jag tänkte millisekunden innan det small, tuppa inte av och använd hejdarna så länge det går innan det svartnar. SHULULULU HJÄLTEN FRÅN ROH var framme samtidigt som jag välte av hojen och fångade den innan den slog i backen sittandes på sin egen:yoparty

Ja en jävla smäll var det, men jag kommer ihåg precis vad jag tänkte millisekunden innan det small, tuppa inte av och använd hejdarna så länge det går innan det svartnar. SHULULULU HJÄLTEN FRÅN ROH var framme samtidigt som jag välte av hojen och fångade den innan den slog i backen sittandes på sin egen:yoparty

Låter som en ny sport! Borde kalla den Falk Jakt med LiterKlubba!

Axeltacklade en fasan häromåret, jag höll ca femtio. Det så mest roligt ut när jag såg pippin flaxa omkring i backspegeln. VBK, det var jävligt vaket att hålla dig vid medvetande tills du bromsat färdigt. Respekt.:yoparty

Axeltacklade en fasan häromåret, jag höll ca femtio. Det så mest roligt ut när jag såg pippin flaxa omkring i backspegeln. VBK, det var jävligt vaket att hålla dig vid medvetande tills du bromsat färdigt. Respekt.:yoparty

Det var bara ren tur, en träff lite mer i mitten av hjälmen så hade det nog svartnat innan ens fingrarna nuddat bromsen. Men tanken var där i alla fall, tillsammans med att inte väja omkull.

bilden är inte tagen av mig den är tagen av nån i gänget som tyckte det var roligt att spexa medans jag jag satt i diket och såg småfåglar.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing