Skall ut o åka "tråd"

Hepp! Då har man avverkat c:a 10 mil idag! Var i Landskrona & hälsade på grabbarna på Motorsport, körde inom Yamaha center i Hbg, via Biltema & Honda center och sist men inte minst Cross & Kläder i Bjuv...
Lagom runda, frös nästan inte alls, bara vinden som var lite i kraftigaste laget!
Annars var det kanon!!
Ska ev. ut på Söndag! Någon som é på?

Enl. Sydsvenskan samt DMI skall det regna på Lördag, men vara uppehåll och c:a +7 grader på Söndag...

Robz skrev:
:gråta Har lämnat in TLn på garantirep... Verkar som kylan gör packningar sköra och oljan tjock... på 3 rundor har jag blåst packboxarna på utgående axel OCH ett gaffelben :6surkart
Kör försiktigt i kylan! Inga hårda wheelie nedslag :död

Hmmmmm, Undrar hur mina packboxar mår då, jag som alltid får till riktigt hårda nerslag (fluppen har en fin bild vet jag).

Fint väder imorgon grabbar (hoppas jag). Kanske tid för en liten runda. S-vägen vid 2-tiden!!!!!

faan vad det e jobbigt, vet ju inte vilken tråd som e den aktuella då vi skall ut o åka......tycker ni inte det e bättre med en tråd......så vet man ju DIREKT vilken dag som är nästa tilltänkta..... :tuttar

borggren skrev:
faan vad det e jobbigt, vet ju inte vilken tråd som e den aktuella då vi skall ut o åka......tycker ni inte det e bättre med en tråd......så vet man ju DIREKT vilken dag som är nästa tilltänkta..... :tuttar

Det bästa är om man skriver ny tråd med dag och datum i rubriken

Men enkalt blir ju som en dagbok otee eller nån annan lägger upp lite bilder från åkningen, vi snackar om nästa tur...osv.....skriver lite skit om varandra o våra hojar....

Problemet om man har alla inlägg om körningar och bilder från körningarna i en tråd. Är att den blir inte rolig att öppna om man inte sitter på en breddbands lina.
Så jag håller med Mange & Henke. Dag & tid i rubriken.

Back