spirre
Riders of Helsingborg
- Gick med
- 16 May 2003
- Hoj
- Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Börjar du se syner kajlyl?? Dags att sluta dricka kanske ?kajlyl skrev:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Börjar du se syner kajlyl?? Dags att sluta dricka kanske ?kajlyl skrev:
Tjaa... Tequilan får mig att se roliga sakerspirre skrev:Börjar du se syner kajlyl?? Dags att sluta dricka kanske ?![]()
snöscooter....... :kocko skåningar.....hmmmm....säger då bara det.....Holy Rider skrev:Du menar snöscooter![]()
![]()
borggren skrev:När ni lärt er stava kanske ni får följa o prova ett ev det roligaste prylar man kan göra.........Vill hem till norr till min Switchback......
![]()
Holy Rider skrev:När du lärt dig skriva så man förstår så ska jag bjuda på öl........
Och det lär dröja......................![]()
borggren skrev:Switchback=min nya Polaris 800 Switchback=snöskoter![]()
borggren skrev:Vill hem till norr till min Switchback......![]()
borggren skrev:Åkning nu på lördag, 13/3.......kl14.00 eller?
jag kan inte tidigare
Kawa_GPX600R skrev:Ja kanske kan haka på ska mecka lite med hojen imorrn men va fan kan nokk hänga med![]()
kan återkomma med svar imorrn kväll![]()
Tror mer det e en ursäcktHenke skrev:Meckar du alltid?
Kawa_GPX600R skrev:HELVETE JÄVLA BÖG HOJ![]()
![]()
![]()
håller på att fixa nya packningar till avgasröret trångt som fan KALLT som fan, han ej få ihop det idag så har väl hela jävla dan imorrn att fitta med det, kommer fan inte åt asså jävla japaner bygger de motorn först och sen ramen![]()
![]()