skall skador

Biker_boy skrev:
kan inte fatta att min syster är så korkad så hon åker utan hjälm ...för det första hon har själv med engna ögon sett en mc åkar klota och dö i diket och hon har sett mig kracha ett antal gånger på både cross bana o i trafiken ...och desutom har hon cyklat omkull utan hjälm och slagit sig medvetslös...fattar inte riktigt ..är det så att hjärnan krymper o blir obrukbar när man kommer in i det där fjortis stadiet

Hon är odödlig (så tänker dom) pryla (skräm upp) killarna med mopeder och säg att om dom skjutsar henne utan hjälm så smällere! Direkct!!!! :mad:

I egenskap av kursledare undrar jag ganska ofta vad fan moppefuckona tänker på, skjutsa en tjej de ska impa på, de själva har på sig hjälmen, och tjejen åker bakpå utan.
Ursäkta, men vad i helvete är coolt med det?
Ska de va nån sorts coola stuntis-fuckon ska väl ändå för fan tjejen ha hjälm och inte tvärtom??
När de väl kör åt h-e kan de ju försöka ragga på den sängliggande ( i bästa fall) grönsaken som de satte bakpå utan hjälm. :kocko

nä jag fattar det inte heller ..men visst nog skjutsade jag säkert nån utan hjälm när man vara 15 men jag vet att då körde man så försiktigt som om man skulle haft en kanna med nitroglyserin baki sig

Det är ju nog med vetskapen om att töntarna gör allt för o komma innanför hennes brallor men sen att dom riskerar hennes liv för o få göra det då kan jag säga att gränsen är nådd

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...