Skall Moderatorn här blanda in personliga aspekter?

Liljeros

Jobbar max
Gick med
22 Mar 2005
Hoj
Bus bil
Mark har valt att ta bort en tråd, där jag erbjuder någon här möjlighet till arbete.

Mark har nog personliga åsikter som gör att jag inte får erbjuda er arbete.

Skall personliga skäl bidraga till att andra drabbas.??

Jag tycker Mark gör fel!

Mark borde inte vara Moderator .
Ps. Mark har fått jobb tidigare genom en tråd här!!!!

duke_gbg skrev:
2567900 Mark har valt att ta bort en tråd, där jag erbjuder någon här möjlighet till arbete.

Mark har nog personliga åsikter som gör att jag inte får erbjuda er arbete.

Jag tycker Mark gör fel!

Mark borde inte vara Moderator .
Ps. Mark har fått jobb tidigare genom en tråd här!!!!
Är väl bättre att ta upp detta med Swedie än att kasta paj :tummenupp

duke_gbg skrev:
2567900 Mark har valt att ta bort en tråd, där jag erbjuder någon här möjlighet till arbete.

Nu hann jag inte läsa din tråd, men att erbjuda andra arbete via siten tycker jag verkar bra och bör inte tas bort. De finns ju såna trådar i andra underforum, så varför inte här?

Ska moderatorn sålla bort såna trådar bör han ju vara konsekvent och ta bort Gottis LGH GBG-tråd och Peter_E:s tråd Tips på bra vinterförvaring.

Men ta diskusisonen direkt med Mark eller Swedie via PM...

Last edited:
jag tycker det är en moralfråga. vet ju inte vad du erbjöd för jobb, anställningsfrom mm.

Erbjuder du någon jobb som prostituerad tycker jag att det är rätt att ta bort tråden.

Erbjuder du någon ett vanligt jobb typ lagerarbetare tycker jag det är fel.

I så fall borde alla anonstrådar typ jag behöver bostad / någon som har det här till salu / kan någon hjälpa mig att fixa en grej- trådar också tas bort

/oskar

Ja, ut med språket nu vad var det för jobb du annonserade ut. jag söker ju massa jobb, kanske något för mig!?:tummenupp

Låt det vara kvar, jag söker jobb !!

Herregud, dfetta är "våran" egna lilla del på sh, vi måste för fasen kunna snacka om annat än det som är MC relaterat & personliga saker.. annars är det ingen som helst mening med att ha en Göteborgs del typ..

har du problem med det så ta diskussionen med Mark...
detta blir s.a.s. att gå bakom ryggen, och det tycker jag är lågt

Tycker Mark är en kanonkille som sköter sig bra!

Kan vara så att han lagt ribban lite lägre sen jag la ut gnällspikstråden.....

Har personligen inga problem med jobbtrådar (bara dom är seriösa) på forumet!
MC-åkare är generellt bättre människor :) och förtjänar därför jobb = pengar att bränna på sin otroligt trevliga hobby :tummenupp

Mark verkar vara en hyvens kille. Sedan är det väl inte lätt att vara moderator och hålla alla nöjda. Men jag förstår inte varför en sådan där kärlekstråd togs bort. För det är ju vad det är att erbjuda en arbetssökande att jobba för sitt levebröd..

Jobbtråden skulle jag gärna vilja se, då jag också söker jobb!
RoLLERs tråd om jobberbjudande togs väl inte bort under Överflödiga diskussioner?:va
Han är ju trots allt också moderator.. Så rätt ska väl vara rätt.

PM:a gärna jobbinfot om du vill!

Btw, under andra sidor finns det "Jag behöver hjälp" och "Jag kan erbjuda hjälp" trådar. Där folk kan söka arbete eller bara hjälpa varandra osv osv.
En tanke kanske? Att samla allt sådant under en tråd?

PM:a mig erbjudandet oxå. Jag behöver med jobb. Jag kan tillochmed ta hand om dig när du behöver akut sjukvård : )

Häromdagen lade Roller ut en tråd där han sökte personal till den firman där har jobbade. Han jobbar ihop med Mattias som väl är bror med Swedie? :va
Denna tråd togs bort pga reklam. Där med är ribban lagd för vad som betraktas som reklam anser jag. Dom är själva administratörer och moderatorer. Förstår inte vad som gör Gbg-delen så mkt mer annurlunda.
Tidigare år har jobb erbjutits på andra forumdelar, men nu är det mao. lite mer uppsträckning som gäller.
Hoppas ni förstår varför jobbtrådar därmed inte kan annonseras ut hur som helst.
duke_gbg skrev:
2567900Mark har nog personliga åsikter som gör att jag inte får erbjuda er arbete.

Nej, detta är inte personligt öht. Den teorin kan du fetglömma.

Jag ser till att vara jävligt noga med att skilja på privatliv om moderator-liv om nu heter så.

Duke_gbg, har du och jag nån fnurra på tråden tycker jag att vi kan ta det utanför ett offentligt forum.

EDIT1: My bad, HÄR är tråden jag syftade på. I moderatorforumet fick jag intrycket av att den var borttgen. Ingen är perfekt. Således kommer även din tråd att komma tillbaka igen. Ledsen för det Duke_Gbg.

EDIT2: här är jobbtråden som Duke har hämt.

Last edited:
Tycker det e starkt av Mark att erkänna sitt misstag det visar väl mer än något att han sköter sitt jobb!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8