Skall köpa fiddy. hjälp!!

Drar kanske upp en lite gammal tråd men ville bara påpeka att ramen inte är den bästa precis. På min orion 27 var jag med om ett sprucket motorfäste som senare behövde svetsas. Därefter så upptäckte jag små sprickor i ramen precis där "förstärkningen" slutar bakom ramen nästan där framgaffelfästet sitter och det slutade med att fiddyn fick en choppervinkel haha :tungan

Har själv kört en del och hängt med i utväcklingen av den modellen (27 Deluxe) och kan säga att det är flera punkter som är förbättrade så som ramen och fälgarna är förstärkta. Riktigt bra dämpare nu för den delen också.

Hej jag har åkt 150cc fast jag bytte upp mig till 250cc för lite mera drag :) men gå in på www.birkaimport.se där har du en äkta 150cc modell som håller pris ca 8-9 inför vintern kostar dom 6500kr :) men dom fungerar bra går att hoppa med dom jag har hoppat 9m med en sån :)

Jag får inte plats med den längre nu när brosan har moppe 4st fyrhjulingar, typ 10 cyklar, 2 bilar (ibland 3), gräsklippare mm.

2 bilar (ibland 3),

Hehe bara ibland lr ? Bygg en bod och ställ den i !:tummenupp En fiddy tar inte mkt plats e !:va

150cc

näe du ska nog prova på en 125cc dom går lika bra som 150cc bara att 150cc går ca 20km/h fortare men det gör ju inget !! =) 125cc går upp på bakhjulet mkt lättare än en 150cc ...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman