Skall jag ta bilen eller inte?

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Jo igår så var det 30års skiva med allt vad det innebär (mycket supa) o jag har sovit 3 timmar idag, drack sista groggen vid frukosttid idag.

Fråga kan jag ta bilen hem (mycket snutar ute)?

Jo igår så var det 30års skiva med allt vad det innebär (mycket supa) o jag har sovit 3 timmar idag, drack sista groggen vid frukosttid idag.

Fråga kan jag ta bilen hem (mycket snutar ute)?

Fråga dig själv om du skulle vilja möta en sådan som du, i det skicket du är nu, när du är ute å kör hoj...sen händer det som inte får hända...

Tror att du kan gissa svaret, å det har inte ett skit med hur mycket ev poliser det finns ute...

Håll dig borta från fordon idag. Kör hem imorgon istället.:tummenupp

Med "kalas" så menar jag att jag känner mig prima, en tandborstning på det här så är jag kimi röikinen............

Tänk dej om du kör ihjäl nån!
Sen tänk dej att snuten testar dej!
Sen tänk dej att du har mkt promille i blodet.
Hur skulle ditt liv se ut då?
Kom igen lämna bilen det är inte värt det!

Fråga dig själv om du skulle vilja möta en sådan som du, i det skicket du är nu, när du är ute å kör hoj...sen händer det som inte får hända...

Jag har full koll på min bil i detta skick!

Tror att du kan gissa svaret, å det har inte ett skit med hur mycket ev poliser det finns ute...

Skulle köra med en gång om jag hade en "alkomätare" men nu avvaktar jag tror jag, ( men jag har en grym spritförbränning) läs:jobbar på krogen.

Håll dig borta från fordon idag. Kör hem imorgon istället.:tummenupp

Ja men om ett par timmar så borde jag vara fit.............

Du har inte druckit på 10 timmar eller mer? Och undrar om du kan köra? Självklart kan du köra, till och med Ned Flanders skulle köra.

Jag har full koll på min bil i detta skick!

undersökningar visar på att mer än 14 000 människor kör rattfulla varje dygn i Sverige.

Hur många har du mött? Är det kanske rentav någon du känner som kör onykter??

När du dricker alkohol får du:

* sämre omdöme
* sämre koordination
* sämre syn
* sämre precision
* långsammare reaktioner
* ökad trötthet

Om du hade haft en alkotestare...?

Ja Robert Aschberg visade ju hur tillförlitliga dom är............. :va

Överväg inte ens att köra. Du visar på ett dåligt omdöme enbart genom att tycka att du har koll på detta. Drack du till frukostdags så vänta till frukost dagen efter innan du kör.

Jag funderar på att sno en bil bara för skojs skull och nöjesköra. Hur stor chans är det att jag krockar när jag kom hem från krogen för ca 11 minuter sen?

eru grym så förbränner du ju 4 cl rent / timmen = avrundat 1 dl vodka per timme, alltså, sänk en sjuttis fram till klockan 01, å kör hem 07 :tummenupp - inte många som fattar att man verkligen kan det. Orka åka taxi i onödan liksom...

(obs väldigt ironiskt ovan ... men det skulle kunna vara sant om man va duktig på förbränning, men hur vet man det)

Det är väl 2 cl rent i timmen? Jag väntar på svar så jag kan bryta en bil på parkeringen här nertill som jag spanat in.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman