Skall jag grensla den idag?

Nu sitter jag i skolan o myser med långfillingar o skinnställ på.
Det var kyligt att köra, lite mysko asfalt att köra på också.
Tyckte det guppade så mycket. Nåväl.. solen skiner iallafall och det är ju uppehåll så.

Kåpor i detta fall kvittar. Det är kallt ändå!

Lyckostflicka!!
Vill åka jag, men min hoj startar inte... slutåkt för mig den här säsongen, har inte tid den här veckan å i helgen åker grisen in i garaget! Däremot provsatt jag ett antal hojar när jag var på sightseeing i storstan i helgen!! Blir ju inte mer sugen då!!

Kör å tänk på mig Jannica!!

Har precis kommit in efter en 1 1/2 timmes körning i solskenet. Körde runt på lite grusväg, stubbfält och asfalt. UNDERBART!!!!! :tummenupp

Jag kör månaden ut oavsett hur kallt det blir..

..men sen kör jag ju gubbtåringhoj med handvärmare också.. :crash

Gör inga kraftiga nerlägg så du skrapar blinkersen bara... :)

hp- vilka blinkers? Dom är små faktiskt, ingen chans att dom skrapar i ;)

Jag lyckades köra iallafall, fiskörde i varende kurva. Mötte ett par hojar. En bakom rumpan på Magelungsvägen vid Älvsjörondellen.
En offroadare med skjuts hejjade glatt vid Globen.
Ingen av er va? ;)

jag var ute och smiskade i söndags. 200+ på en massa ställen. jag tycker inte att det är ett dugg kallt. det enda som är jobbigt är när det är torrt på en raka så att man löder på som fan och sen när man kommer in i kurvan så är det blött och halt där. sånt är inge kul. att köra genom löven är kul. på vissa rakor var det massor av löv som yrde runt i luften. när man blåser genom dom känns det som att man är batman (i första batman filmen finns det scener där han kör med sin bil så löven virvlar)
nej ut och smiska skiten ur din 400'a nu.

bmwjohan skrev:
jag var ute och smiskade i söndags. 200+ på en massa ställen. jag tycker inte att det är ett dugg kallt. det enda som är jobbigt är när det är torrt på en raka så att man löder på som fan och sen när man kommer in i kurvan så är det blött och halt där. sånt är inge kul. att köra genom löven är kul. på vissa rakor var det massor av löv som yrde runt i luften. när man blåser genom dom känns det som att man är batman (i första batman filmen finns det scener där han kör med sin bil så löven virvlar)
nej ut och smiska skiten ur din 400'a nu.

Löv är läskiga. Smiska skiten ur 400.an får jag nog göra till våren. Det är gränsen att jag inte tänker köra mer denna säsong.
Kylan är inga problem, men jag får fobi för fästet i marken snart.

Jag körde i 350 på en nysladdad grusväg förut. Gruset yrde som fan, kände mig lite som spindelmannen faktiskt.

Gustav1 skrev:
Jag körde i 350 på en nysladdad grusväg förut. Gruset yrde som fan, kände mig lite som spindelmannen faktiskt.

Holy smoke Batman!! :bow 350... phett!!

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...