Skall ha en styrdämpare nu, men vart köpa?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Har kollat runt sverige, bara svindyra öhlinare.. vill nog inte lägga det just nu, inte så mycket som en splitter ny kostar i alla fall.. Har köpt en begagnad som inte passar utan att jag får bygga en massa grejer, sålde den.. Köpte en ny, som enligt säljaren skulle passa (längsgående vid ramen typ), gjorde den ej.. :huvet Får dock skicka tillbaka den..

Har nu kolla lite "over there" Och det finns hur mycket som helst..
Högg första bästa siten och hittad denna:
http://www.indysuperbike.com/customer/product.php?productid=108667&cat=24348&page=1

Tänke det kan väl inte vara för dyrt med frakt, men å jo, lite över 900pickadoller.. Maaaan, anställer dom en snubbe som cyklar till mig med den eller?

Nån som vet nån site sverige eller ute i stora världen där man kan hitta det jag söker?

Dvs en styrdämpare, styrmonterad, inte längs ramen, till En GSXR750 -96

Upplys mig gärna!

Hultan skrev:
Har kollat runt sverige, bara svindyra öhlinare.. vill nog inte lägga det just nu, inte så mycket som en splitter ny kostar i alla fall.. Har köpt en begagnad som inte passar utan att jag får bygga en massa grejer, sålde den.. Köpte en ny, som enligt säljaren skulle passa (längsgående vid ramen typ), gjorde den ej.. :huvet Får dock skicka tillbaka den..

Har nu kolla lite "over there" Och det finns hur mycket som helst..
Högg första bästa siten och hittad denna:
http://www.indysuperbike.com/customer/product.php?productid=108667&cat=24348&page=1

Tänke det kan väl inte vara för dyrt med frakt, men å jo, lite över 900pickadoller.. Maaaan, anställer dom en snubbe som cyklar till mig med den eller?

Nån som vet nån site sverige eller ute i stora världen där man kan hitta det jag söker?

Dvs en styrdämpare, styrmonterad, inte längs ramen, till En GSXR750 -96

Upplys mig gärna!

Något sådant här kanske ???
Med det sexiga namnet LENKUNGSDÄMPFER LSL /TUEV
www.Louis.de

http://www.louis.de/shop/img250/10045248_860_01_Anw.JPG

249 Euro.

Last edited:
Långa farbron skrev:
Nej den på bilden sitter på en Yamaha R1/6 något, men din modell finns i katalogen och på hemsidan och kostar 249 Euro.

Okaj, tnx, då vet jag med vem jag konsulterar om jag köper därifrån.. :) Min kära tysktalande vän :)

Långa farbron skrev:
Se min edit det finns bara till 97-99 :brinnerup

Glömmde att du hade en -96.... fjölåt
Ah ok, ja det brukar vara så, även fall det står -96 så gäller inte det i bland, dom antar att det är samma men på just 96:an saknas dom fästena som kommer på 97 och framåt tydligen..
Tack endå.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...