Skall evighetsprojektet säljas?

Skall jag sälja eller behålla evighetsprojektet ?

• Antal röstningar
    0

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Jag har ju ett evighetsprojekt som ligger och skräpar i garaget, en Honda CBR900RR -99 med en massa godis.
Den är inte ihopplockad utan ligger praktiskt nog förvarad i delar i garaget :rolleyes: .
Nu kommer jag inte ha tid med den denna vinter heller, för mycket annat här i livet som inkräktar på fritiden.
Så nu funderar jag om jag skall sälja den till någon annnan eller om jag bara skall låta den ligga där den ligger.

Vad tycker du ?
Sälja eller behålla ?

Det rör sig om följande saker:
1 st CBR900RR -99 utan kåpor
1 st enkelsving
1 st CBR1000RR bakdel
1 st CBR1000RR led-lampa till bakdelen
2 st nya wave-skivor + belägg fram
Samt en massa andra saker jag inte kommer ihåg just nu.

SÄLJ! Ha sånt fint godis liggandes är väl ingen mening? sälj de till någon som har lust och tid att skruva ihop grejerna till nått vackert!:)

Antingen börjar du omedelbart(drag bort plåstret snabbt...) och kör på tills det är klart eller sälj rasket DiRekCt!

Har lärt mig att kasta saker jag inte använder och det hjälper till att avlasta sinnet annars slösar du energi på dom!

Vad vill du göra/bygga? Vill du bygga just en sån hoj men du har inte tid just nu? I så fall spara och bygg när du har tid/lust.

Är mer sugen på ett annat byggprojekt, men tvekar över om du ska bygga klart denna först. I så fall sälj och skaffa ett nytt projekt.

Det är alltid kul att ha nåt projekt att slösa sina kreativitet på. Jag skaffade en påhängsmotor till cykeln i en period med brist på projekt och det lustiga är att själva byggandet är lika roligt på den som på en riktig hoj.

Det var tanken när jag införskaffade Tuonon. Då kunde jag ju köra och skruva.
Jo, tjena att det fungerade, blev ju bara köra under hela sommaren och inget skruvande.

Känner igen det där.
Fixade till Kawwan och körde med så kunde jag skruva regniga dagar.
Tjo tjena.....

Din hör prylar känns bekant, dammig å jävlig.
Ibland förbannat jobbig att se.

Tycker att du ska börja plocka i gerjerna, kopiera upp lite bilder på vad du tänkt dig.
Starta en byggtråd och känn sparken i röven du får av alla komentarer som kommer från folk som vill se dig bygga hojen du länge suktat efter !

GÖRT !:tummenupp

SÄLJ! perfekt för någon som vill pilla i vinter...
Tycker mig höra på dig att det kommer bli svårt att hitta inspiration nog.

Pengarna du får tar du till en uppgradering av Tuonon. Eftersom du inte hinner själv lämna till dr bike eller dylikt för lite massage :D

Du kommer aldrig att ta tag i det. Du vet det o jag vet det. Sälj. :)

Det är ju energin som är viktig. Kvittar om det kostar pengar (det gör det alltid vad man än gör).

Sälj och låt nån annan eldsjäl förverkliga sina drömmar :)

Mjaa
Sälja är ju inte riktigt schysst hlr.:mad:

Näe...
Mitt råd är när det gäller just Honda delar

Gräv en stor Grop.
Släng i allt ,
strö osläckt kalk över och Skyddsminera runt omkring!
Så ingen annan kan skada sig på grejorna.
:pannkyss

Mjaa
Sälja är ju inte riktigt schysst hlr.:mad:

Näe...
Mitt råd är när det gäller just Honda delar

Gräv en stor Grop.
Släng i allt ,
strö osläckt kalk över och Skyddsminera runt omkring!
Så ingen annan kan skada sig på grejorna.
:pannkyss
Honda delar är faktiskt ganska efterfrågade, med tanke på alla pm jag fått :D

*/ ?>
Back