Skaffa nya kompisar

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
Så här ska man INTE göra om man vill skapa en god relation till farbror BLÅ :-) Men det skulle ju vara liiiite kaxigt hahahah

Undra vad som hände EFTER att denna bild togs? :D

post-13-1063816979.jpg

Råkade slinta på kopplingen och tappade hjälmen i farten... det kan väl inte vara så olagligt? :D:D:D

Jag tror faktiskt Polisen blev glad, tittar man riktigt noga så ser man att dom ler ---> :) Och så wheeliade dom tillsammans i alla sina lyckliga dagar:crash (Polisen böt givetvis hoj för att wheela den där ser lite tung ut:D)

Det där är ifrån Mexico! Har faktiskt kört med den där killen i L.A! Men fjollan gjorde inget då.. lol! Endast där han vet att han inte kan åka fast typ! haha...

Är det inte så man framför den hojen? Kan väl inte vara nåt olagligt i att sträcka lite på sig för att kunna se fram?
Hjälm kan man inte ha för att man har ju såklart en fruktansvärd klåda i huvet :va

750RR

Om man tittar på skuggorna så är bilden ett fett bildmontage. Snyggt men vart är de långa skuggorna som ska gå åt vänstter i bild?
Jämför skog/buskage o annan trafik än just mcpolis o wheelie...

//håkan

Mnja, skuggorna på bilarna stämmer ganska så bra med hojskuggorna. De långa skuggorna beror förmodligen på grenar som hänger över vägen.

gladh

säger som gladh. se på polishojen så har den samma skugga.
iof. så kan ju polsen också vara shoppad men tror inte de. men egentligen så tror jag att det är montage längs inne.

skuggorna tror jag e äkta eftersom de skuggorna från träden e ju så pga de e så långa.. men kan ju ha fel:-P

Nope solen står inte i Zenit, men bra nära. Kolla på MC polisens skugga, den är lite längre åt vänster. Dock står solen jäkligt högt. Det sammantaget med palmer och en Amerikansk snut ..... jag ger er Florida.
Sen var det detdär med trädskuggorna. Än en gång: överhäng.

gladh

håkan skrev:
Om man tittar på skuggorna så är bilden ett fett bildmontage. Snyggt men vart är de långa skuggorna som ska gå åt vänstter i bild?
Jämför skog/buskage o annan trafik än just mcpolis o wheelie...

//håkan

Eller så har du ingen koll.

Självkart har 15metersträden längre skuggor än en mc... Jädrans puckon... ;)

Det ÄR en riktigt bild hörreni! Det är i MEXICO! Och det är ingen Amerikanskt snut. Dem har alla nya BMW vrålåk. TRO MIG JAG VET! :fakta

Grymt foto montage jue .. Står ju Honda på den där gula saken..
Vi vet ju alla att det inte går att göra så där me en sån.. :whip

Back