crossniklas
Scooterbög
Ska man knalla iväg och köp Slim 250GB måntro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gt5 är inte ute vad jag vet..
gt3, gt4, gthd, prelouge är iaf ute, och de kräver fortfarande en del av föraren![]()
gt5an kommer ut någon gång i början i november om de inte skjuter upp det igen.
Funderar själv på att skaffa en Xbox 360 eller PS3.
Är det inte så att PS2 kan köra PS1 spel
och
att första batchen av PS3 hade emotion engine från PS2 i sig, men att Sony sen tog bort det.
Så vill man köra både PS2 och PS3 spel så får man antingen leta upp en tidig PS3:a eller köpa både PS2 och PS3 ?
Var inte GTHD bara en teaser på E3 för att visa att de tänkt göra ett gt spel till PS3 ?
Sen på Xbox 360 så ska det gå att spela Xbox1 spel, om de nu inte tagit bort det i Valhalla (360 slim).
Fast att 360:n egentligen emulerar en Xbox1 och inte egentligen är binärkompatibel, men att det ska finnas patchar till de flesta någorlunda populära spel?
I så fall blir det att man kan lira Forza 1, Forza 2 och Forza 3 på Xbox 360, men på PS3 kan man bara lira GT Prologue.
I så fall är en PS2 i princip ett bättre val än PS3 om man bara är intresserad av GT och Forza, för då kan man lira GT 1, GT 2, GT 3 och GT 4, men PS 3 bara har Prologue, ja tills de får tummen ur och lanserar GT5 då (har ju bara pratat om de de senaste 4 åren eller så...)
Japp nu är det inhandlat och kopplat till hemmabion. Imorn drar jag till Webhallen och införskaffar mig Forza 3. Det var inga många ställen som har kvar spelet då det slutat tillverkats.
Japp nu är det inhandlat och kopplat till hemmabion. Imorn drar jag till Webhallen och införskaffar mig Forza 3. Det var inga många ställen som har kvar spelet då det slutat tillverkats.
Bara jag som väntar på NHL 2011??![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra