men förhoppningsvis kommer gran turismo inom 1-2 månader och då är ps3an ett enkelt val för bilspelentusiaster (hoppas iaf jag), har själv burnot (nerladdat) och det är ett riktigt roligt spel till ps3an
Är rätt säker på att spelen till båda stödjer 5.1 och Full hd kör dom med, eller iaf 720p oftast. Har själv en ps3a kopplad via reciver utan problem.
Grafikenskillnaden mellan ps3 och 360 är marginell.. iaf om du inte sätter tv apparaterna brevid varandra så lär du inte ångra ditt köp pågrund av det. Ps3an ska vara kraftigare men som sagt det är inget jag tycker man märker vid vanligt spelande.
skulle nog säga att ps3 och 360 är nog lika utdöende men inget har än kommit för att ta deras plats så dom får kämpa på några år till.
Själv tycker ja inte det är så stor skillnad, är det nån exclusiv titel du vill ha så välj den konsolen.
Längtar till gt5, sen kan forza ta sig i R..ven*! Äckligt mycket seriösare bilspel

PS3k klarar till och med 7.1, och den ska vara starkare men det finns inga spel som bottnar effekten på den än. tar helt enkelt för lång tid för att gå till yttersta gränsen än

Men som sakt xbox har fler spel osv, men jag hade valt ps3an själv eftersom att jag tycker det kommer roligare spel till den

Ne jag håller med dig helt forza är sjukt mycket bättre än gran turismo.![]()
det är bara för att du kan gasa fullt i kurverna på foza, erkänn nu

HA forza är bra mycke bättre simulator än gran turismo. Nfs kommer ju inte i närheten av någon av dom det suger ju p**g
in your dreams

Last edited: