Skaffa AirCondition?

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Tycker det börjar bli aningens varmt inne nu och funderar på att skaffa en såndär AC som står på hjul.
Undrar om någon här har koll på vilka märken som är bra och vilka som man ska undvika?
Kör på:tummenupp

Sitter här på jobbet med en AC av märket Wilfa som står på golvet och lever om och levererar sval och skön luft.

Funktionen och kylan som kommer ifrån den kan jag inte klaga på, den har dessutom fjärrkontroll så jag behöver inte lämna min stol för att sköta den, enda nackdelen som jag ser med den är att den lever om rätt så mycket vilket blir väldigt tröttsamt efter en stund.

Köpte precis en golvfläkt till kontoret på Clas Olsson.
Ringde dit 10 min innan jag traskade ditt och fick beskedet att de hade 38 stycken.

15 minuter senare fanns det FEM kvar. De går som smör i solsken skulle man kunna säga :)

Ang AC så har väl Toshiba och Samsung bra grejjer?

Fick tag på en beggad Carrier. Levererar lika mycket kyla och låter hälften så mycket som arbetskamratens nya för 6000 spänn.

Mao: kolla beggade kvalitetsmaskiner.

Fick tag på en beggad Carrier. Levererar lika mycket kyla och låter hälften så mycket som arbetskamratens nya för 6000 spänn.

Mao: kolla beggade kvalitetsmaskiner.

Försöker, men har inte riktigt koll på vad som är bra eller inte!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph