Skadlig programvara har upptäckts!

Har någon med adblock på SH fått problemet, eller bara de som släpper förbi SH? Kör med adblock på denna stationen och inte fått problem med något, lite sugen på att pallra mig ut till verkstadens och kolla hur den uppför sig.

Vore ironiskt om det vore de utan adblock som blivit smittade.

Kör med adblock, INGA som helst problem :)

Kör med adblock, INGA som helst problem :)

Förutom att om alla gör som dig så har vi snart ingen site kvar om inte Swedie har lust att betala hostingen själv..

Vad gäller "virus" så ja, med jämna mellanrum så får jag också upp sidan för att ladda ner "Drive..nånting.." istället för t ex nästa sida i en tråd.

Förutom att om alla gör som dig så har vi snart ingen site kvar om inte Swedie har lust att betala hostingen själv..

Vad gäller "virus" så ja, med jämna mellanrum så får jag också upp sidan för att ladda ner "Drive..nånting.." istället för t ex nästa sida i en tråd.

Körde utan adblock på SH tidigare, dvs. innan problemen började :tummenupp

Även jag har kört (och kör med) Adblock, men har sedan några månader tillbaka kryssat ur domänen Sporthoj.com för att stödja hemsidan.

Jag fick också upp nån porrsida här igår när jag skulle klicka in på en K5 annons. Det va... fint :hihi

Nu har jag fått denna skit lite för många gånger, adblock åker på, när swedie hittat problemet så får han gärna skriva i den här tråden så man kan ta bort adblock igen... Jag stödjer gärna hemsidan, men inte på bekostnad av min dators hälsa.

Eller så kan man göra som jag och klicka lite random reklamlänkar när man nyttjar andras datorer.

Har någon med adblock på SH fått problemet, eller bara de som släpper förbi SH? Kör med adblock på denna stationen och inte fått problem med något, lite sugen på att pallra mig ut till verkstadens och kolla hur den uppför sig.

Inget konstigt med att det är de som tar emot alla annonser som blir smittade.
Ju mer du laddar ner, dessto större är risken bli smittad.

"Hej kära besökare. Vi ser att du blockerar annonserna här på Sporthoj och vi skulle vilja veta varför och samtidigt förklara hur det skadar oss."

Hej Sporthoj. Nu är det folk som får en massa skit i sina datorer och det känns inte så lockande eller kul.

Jag har ingen ADblock och hittills inga problem. Använder AVG free
Dock klickar jag ju aldrig på några annonser, det annonseras ju inget som intresserar mig.

jag har adblock och jag fick upp skiten..

Mitt antivirus varnar jämt när jag är inne på sporthoj.
Vart är webbmaster när man behöver han/hon?
Nu kanske det är tid för att kolla upp reklam och skit på sidan.

Webbmaster vakna :smasha

Helsike jag fick oxå det igår men trodde det kom från nån annan sajt. Jag tar och felrapporterar detta och stänger av annonserna så länge (om en stund).

Annonserna är tillfälligt inaktiverade nu.

Snälla om någon ser samma script igen kras. SKRIV HÄR ASAP!

Egmont är meddelade och kommer såklart söka igenom sitt system ASAP då det är viktigt att annonserna ligger ute.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman