Ska vissa personer bannas??

Ska V-Gurra bannlysas från forumet på grund av att han vågar säga vad han tycker?


  • Antal röstningar
    0
HOT=Polis anmälan, även när det sker via internet. (med hot menar jag inte, om du inte lungnar ner dig så blir du bannad) utan grövre saker.
 
Mr K skrev:
Han kommer inte att svara här heller .......... då har han juh svårare att snirkla sig ur det sen .......

För att (h)olla sog till ämnet ....... Jag håller med alla som säger ..... som man bajsar får man torka.

Den var ny man har ju hört att: Som man bäddar får man ligga

Jag tror att om gurra skulle bara skacka och dissa "the big showdown" Skulle man kunna likna det med att pissa på sig, Varmt o gott i början men sedan svinkallt och otrevligt :D
 
bara folk som reggade sig mars 2003 får säga vad de tycker och kasta skit på andra, resten ska bara nicka och hålla med :mattias
 
Blondie skrev:
hur många bankörningar har farbror v-gurra varit på?

Tillräckligt många för att veta att Busan är den ultimata banhojen men... :felämne :D

Kolla den andra tråden istället... :tummenupp

V-Gurra vs Oscar på Anderstorp
 
Bollox skrev:
Tillräckligt många för att veta att Busan är den ultimata banhojen men... :felämne :D

Kolla den andra tråden istället... :tummenupp

V-Gurra vs Oscar på Anderstorp


Länk tack jag e lat :tummenupp
 
vad skall man säga om allt detta? Trots att V-gurra är en Vmax broder så måste jag nog hålla med att sticker man ut hakan så långt som skett så får man räkna med mothugg. Att komma med så kontroversiella saker som att man skall köra cirklar runt erfarna banåkare med en busa är att be om att få mothugg, särskilt när det inte finns nåt som styrker vare sig att licens, erfarenhet eller ens hojjen i fråga existerar.

V-gurra, om du vill få tyst på folk, kom ut och bekräfta dina eventuella meriter vad gäller banåka. Har du vunnit nåt? Hur mycket har du bankört med Hayabusa, med vilka tider osv osv . Är det så att du inte har dessa erfarenheter och ändå säger det du sagt så måste jag nog säga att det är rätt självförvållat alltihopa. Låt oss veta var du står. Om du inte genomför denna utmaning kommer du sannolikt med all rätt att bli grymt dissad av massor av folk här, och då har du försatt dig själv i situationen.

Åsiktsfrihet skall vi alla ha men man måste kunna stå för sina åsikter också när de ifrågasätts.

Jeffrey
 
TurboVmax skrev:
vad skall man säga om allt detta? Trots att V-gurra är en Vmax broder så måste jag nog hålla med att sticker man ut hakan så långt som skett så får man räkna med mothugg. Att komma med så kontroversiella saker som att man skall köra cirklar runt erfarna banåkare med en busa är att be om att få mothugg, särskilt när det inte finns nåt som styrker vare sig att licens, erfarenhet eller ens hojjen i fråga existerar.

V-gurra, om du vill få tyst på folk, kom ut och bekräfta dina eventuella meriter vad gäller banåka. Har du vunnit nåt? Hur mycket har du bankört med Hayabusa, med vilka tider osv osv . Är det så att du inte har dessa erfarenheter och ändå säger det du sagt så måste jag nog säga att det är rätt självförvållat alltihopa. Låt oss veta var du står. Om du inte genomför denna utmaning kommer du sannolikt med all rätt att bli grymt dissad av massor av folk här, och då har du försatt dig själv i situationen.

Åsiktsfrihet skall vi alla ha men man måste kunna stå för sina åsikter också när de ifrågasätts.

Jeffrey
Som man bäddar får man ligga, jag börjar tro att vår käre V-Gurra har en förkärlek till att starta flames, dock är det kul när någon som V-Gurra rör om i SH grytan och skapar känslor och förvirring.

Lite synd bara att vissa tar detta på allvar och skickar elaka pm till honom, försök att se det hela med en glimt i ögat iställe för att bli förbannade.

:pannkyss
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top