Ska vi gå samman och köpa en motorcykel till Unicef?

Kommer det att dyka upp någon form av sida på nätet där man kommer att kunna koppla SH-nicket till mitt riktiga namn? De närmast sörjande vet ju vem jag är, men jag vill inte att hela världen ska veta vem som döljer sig bakom 47nahoj. :rolleyes:
Du kan ju swish:a över stålarna, banköverföring eller på annat sätt slippa publicitet.

Kommer det att dyka upp någon form av sida på nätet där man kommer att kunna koppla SH-nicket till mitt riktiga namn? De närmast sörjande vet ju vem jag är, men jag vill inte att hela världen ska veta vem som döljer sig bakom 47nahoj. :rolleyes:

Det är bara jag som kan se det. Ingen publicering av ngt annat än SH-nick. Men behöver de riktiga namnen om jag ska kunna skicka tillbaka stålarna om vi misslyckas. Raderar allt när vi är klara. Ok?

Kan man överföra pengar bara till ditt konto Morris? PM:a kontonr mm om det funkar.
Har inte paypal och orkar inte med swedbanks säkerhetsrutiner mm.

Har samma fråga, vill ju kunna fortsätta göra dumma inlägg under arbetstid :hihi

Bara jag som ser. Raderar efter slutförd insamling.

- - - Updated - - -

Kan man överföra pengar bara till ditt konto Morris? PM:a kontonr mm om det funkar.
Har inte paypal och orkar inte med swedbanks säkerhetsrutiner mm.

Vi fixar det över PM. Ok?

Kommer BusAnna åka runt på den där sen?

Bra idé för övrigt! :tummenupp

Last edited:
25 av 85 andelar klara. Häpnadsväckande. Igen.

5000 kr!

På förekommen anledning:
1. Bara jag som ser kopplingen mellan SH-nick och namn. Ni som verkligen inte vill att någon ska veta vem ni är kan fylla i formuläret med Sportson Sporthoj, Sporthojsgatan 1, 111 11 Mellanstans, Sverige och skicka pengarna via formulärets paypal/kortbetalning eller Swisha till 076-405 70 36. Eller få mitt bankkontovia PM. Men, STORT MEN HÄR, jag kan inte garantera återbetalning till de som överför pengar "anonymt". Lovar härmed att köpa maskmedel på Unicef.se på inbetalda "anonyma" pengar om vi inte lyckas få ihop till en Unicef-mc.

Fast jag blir mycket gladare om alla bara använder formuläret.

2. Jag raderar all info efter avslutad insamling. Kanske behåller epostadresserna för att göra massutskick om penisförlängare. NOT!

Last edited:
Då har jag också gått med. :)

Kanoninitiativ Morris! :tummenupp Klart och betalt, nu ska detta delas på ansiktsboken. Ibland blir man nästan rörd till tårar av Era stora hjärtan, sedan må man kalla oss vansinnesåkare, luspudlar eller ligister...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul