Ska vi byta tröjor med varann?

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Jonathan skrev:
2261164 Vill ni gå ett steg längre så har Ironmike känningar inom "byta-svettiga-illaluktande-kalsonger-mot-mycket-pengar-branschen".

Har vi fått reda på hur det gick?

Har ett par svettiga kallingar här nu efter en timmes cyklande, la en å annan fjärt i dem också så bonus kan finnas! Någon?

Lägger ut ett bud på en overall: Tunnt vitt tyg med diverse fläckar av obestämd karaktär, kortärmad. Luktar man, diesel, tjockolja, sludge, slagvatten och svetsrök. PM:a bud.

Jag har ett par avklippta jeans som är använda på en bondgård. Spillolja, koskit, hästskit, hydralolja, lagerfett, gamma intorkad hö samt mängder med svett.

Bud ?

Varför byter man inte tröjor inom damfotbollen :tuttar ?? Skulle vara ett språng för jämlikheten och dra fler grabbar till matcherna... :yoparty

bullerobban skrev:
2270098 Varför byter man inte tröjor inom damfotbollen :tuttar ?? Skulle vara ett språng för jämlikheten och dra fler grabbar till matcherna... :yoparty
De byter tröjor, fast de gör det i omklädningrummen. Det har jag sett på vuxenfilm så jag vet precis hur det går till. :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg