Ska Silwer vara kvar på forumet?

Ska Silwer vara kvar?

• Antal röstningar
    0
Igentligen!
Så är Silwer mest sur å bitter för att han varken kan stunta eller köra fort.
Så han måste hävda sig på andra sätt, detta är ett.
Att vara en Pain in the ass på alla oss tuffingar

(har inte läst tråden)
Va kvar för satan! Jag har aldrig sett dig skriva nåt dumt.... Har själv varit ganska duktig på att skriva skumma saker på fyllan som man ångrar sen! :rolleyes:

Silwer skrev:
OBS jag sitter inte och gråter, men man har väl börjat fundera om "Silwer" har gjort sitt här.

Om alla tyckte lika så vore forumet dött!

Hoppas du inte är allt för tjurig sen sist... :D

Jag har en lista på ett tjugotal personer jag kommer att banna den dagen jag får befogenhet till det. Och du kvalar till topp fem. Så till och med du borde kunna gissa vad jag anser.
Fast det är strongt av dig att vilja ta upp dethär i forumet, jag satt nämligen och funderade på hur jag skulle formulera det på PM.

dra nu om du ska dra för fan, sluta med denna självömkan......hur många nya medlemmar har du reggat för att kunna rösta JA, Silwer skall stanna????

Antingen så drar du, eller så stannar du, stannar du så radera denna skittråd för helvete din imbecille lille fan!!!

*ironi*

Silwer skrev:
Den dagen kommer nog aldrig, du har tyvärr minuspoäng hos eliten och kan därför aldrig komma på fråga för annat än nu, dvs randomspamming.

Jag kommer att stanna och radon-spamma tills döddagar. Och det kan du tolka som ett hot. Och vilka är egentligen den här "eliten" du pratar om? Jag trodde det var du som var uber-elit.

Silwer, jag ska berätta hur det ligger till.
Man behöver helt enkelt en daglig dos av SH för att kunna upprätthålla den där trevliga känslan av att man är lite bättre och förnämare än genomsnittet i landet.
Tack ska ni ha alla Mavvissar, most wanteds och andra allmänna fuckos
:tummenupp

Caffe skrev:
Man behöver helt enkelt en daglig dos av SH för att kunna upprätthålla den där trevliga känslan av att man är lite bättre och förnämare än genomsnittet i landet.
Tack ska ni ha alla Mavvissar, most wanteds och andra allmänna fuckos
:tummenupp
Jo det kan vara skönt att få känna sig så när man ju egentligen är helt inkompetent:lol

Vi bjuder på det.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage