Ska sälja hoj, rimligt pris?

Gääsparn

Medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
Gsx-r 1216, Yamaha rd 350
Ska sälja min Gpz900R -88. Gick bra tills sista svängen i höstas, sen nu i vår komptesta jag den, 4kp på 2ans cylle och 9kp på dem andra. Kolven måste alltså bytas, eller motor, finns ju dem som säljer med garanti osv.. En packbox läker lite.. Däcken böts i höstas, och drivpaketet är ganska fräscht. Vad är rimligt pris? Vill bli av med den nu i vår annars kommer jag själv fixa det under semestern..

Edit 25kw reggad. Och jag raggar inte kunder nu, utan undrar bara vad det är rimligt att ta för den.

10k

Jag köpte en ful men fungerande CBR600 -97 som gått 3400 mil för 18k 2009. Som referens.. Och den köptes på firma med lite RH-garanti och så.

10k

Jag köpte en ful men fungerande CBR600 -97 som gått 3400 mil för 18k 2009. Som referens.. Och den köptes på firma med lite RH-garanti och så.

Okejokej. Jag har den utannonserad för 8500kr med viss prutmån.. Går ju kursa den ifall man vill. Men har köpt sommarbil som jag ska fixa upp, och har en hoj jag kan låna av farsan, så därför jag är lite billig kanske =)

Okejokej. Jag har den utannonserad för 8500kr med viss prutmån.. Går ju kursa den ifall man vill. Men har köpt sommarbil som jag ska fixa upp, och har en hoj jag kan låna av farsan, så därför jag är lite billig kanske =)

10K är nog absolut max om du hittar nån som tycker att det är kul att skruva, för att rätta mig själv.

Du är nog rätt ute med det priset + prutmån.

Lycka till!

Kompmätte du med varm motor? vid mer än 1 tillfälle? med öppna spjäll? och har du kollat enkla saker som ventilspelet?

Är det rätt mätt och ventilspel kollat, så blir den nog svårsåld

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...