Tjosan! Måste ringa en advokat i USA. Hur mycket kostar det att ringa via vanlig telefon samt via min Comviq kontant mobil? Jag har 100kr på telen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Tjosan! Måste ringa en advokat i USA. Hur mycket kostar det att ringa via vanlig telefon samt via min Comviq kontant mobil? Jag har 100kr på telen.
men ok spammer.. fakta!campar skrev:Lär ju vara billigare att ringa från den fasta telefon!!
Swedie skrev:Tjosan! Måste ringa en advokat i USA. Hur mycket kostar det att ringa via vanlig telefon samt via min Comviq kontant mobil? Jag har 100kr på telen.
kör, jag har redan ställt till med dagens argaste o längsta tråd, få se vad du kan göra.campar skrev:Btw, jag ska spamma sönder SH ikväll, är faan min tur nu!! =)))
Swedie skrev:Puh! Nu har jag ringt. Kul att komma tillbaka till å snacka Engelska. Fick fart på Calidialekten lite oxå när väl pratat en stund.![]()
suck.. vad gör man inte för att försöka komma tillbaka till Cali.. bannemig jag var inte klar där.
Swedie skrev:mindre än ett år om jag verkligen vill åka tillbaka.
jag var där för länge. åkte fast för jag var inte speciellt försiktig när jag körde hoj. blev stoppad för många gånger och tvingad till att ta Californiskt körkort... jag tog det och .. sen kom INS å satte på handbojor på en å skicka hem en. (dem tar foto och fingeravtryck när man tar körkort där)
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |