Ska ni med?=)

• Thread starter Thread starter _Sara_
  • Start date Start date
Hörrdu Anja Pärson, kryp ned i den där grottan du kröp upp ur :tummenupp

välkommen!

som ny här på sh och användare av mycket (dvs långt hår), har du några initiala funderingar kring mjäll och hjälmbärandet du kanske skulle kunna dela med dig? hur har det påverkat dig alt. en plötslig uppkomst av mjäll pga hjälmen och dess beskaffenhet?

en tråd jag skapat för att en gång för alla reda ut vissa begrepp, men också få synpunkter och råd. jag hoppas du kan bidra, då ingen av det motsatta könet ännu svarat och delat med sig av sina erfarenheter.

ehm, förlåt mig gud!

:ligga?

Jag vill åka..ligga får du göra själv, äru säkert rätt bra på..självpökning

välkommen!

som ny här på sh och användare av mycket (dvs långt hår), har du några initiala funderingar kring mjäll och hjälmbärandet du kanske skulle kunna dela med dig? hur har det påverkat dig alt. en plötslig uppkomst av mjäll pga hjälmen och dess beskaffenhet?

en tråd jag skapat för att en gång för alla reda ut vissa begrepp, men också få synpunkter och råd. jag hoppas du kan bidra, då ingen av det motsatta könet ännu svarat och delat med sig av sina erfarenheter.

Håll dej borta med dina mjäll du tack

Last edited:
Håll dej borta med dina mjäll du tack

mjaa alltså, jag tänkte att du snarare skulle bidra med dina erfarenheter kring ämnet och på så sätt får vi här på sh större underlag för statistik, som i sin tur innebär att vi (jag) kan presentera detta underlag (statistik) för hjälmfabrikanterna och på så sätt få till ett närmare samarbete mellan förare och tillverkare (av hjälmar).

mjaa alltså, jag tänkte att du snarare skulle bidra med dina erfarenheter kring ämnet och på så sätt får vi här på sh större underlag för statistik, som i sin tur innebär att vi (jag) kan presentera detta underlag (statistik) för hjälmfabrikanterna och på så sätt få till ett närmare samarbete mellan förare och tillverkare (av hjälmar).

ok kul jobb du har

ok kul jobb du har

men jag gör det för allas vår bästa (framförallt de som kanske inte vågat ställa en sådan fråga förut, jag har dessutom långt hår) och ser med fördel fram emot att du (förhoppningsvis!) också kommer bidra med din erfarenhet och kunnande. det är bättre med för många frågor (som kan få svar) än för få svar (på för många frågor).

Hmm Falun, tjej och R1:a. Det var inte illa :)

Last edited:
Ang. ska ni med?

Jag som var helt övertygad om att ni hade snö uppe i norrland(Falun),
så fel man kan ha.
Det blir nog lite åka imorgon men det är lite långt till falun....

Falukorv. Kassaskrin. Skrivbord. Glasruta. Foppatoffel.

Vad är det här? Udda tråd. Jag är dalmas, hej hej.

Förstår verkligen inte var alla muppar kommer ifrån, ni blir bara fler och fler på detta forum :(

Ja ställde av igår =( ..bara för det kommer sommare nu! men falun! där e de ju snö på backen! hahah

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!