ska någon åka en tur?

Cinderella

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Bälinge
Hoj
2010 Ducati 796 ABS
Är det någon som ska åka en tur i det vackra hojvädret idag? Känner mig åksugen men saknar sällskap. När var hur isåfall?
 
Ok tråkmånsar jag åker väl själv då som vanligt, man kan ju undra vad f:n ni gör en solig septemberlördag när det inte ens blåser
 
vet att det var flera som skulle åka till stockholmstrakten idag om jag inte missminner mig? själv latar jag mig massor och sitter o sorterar bilder på datorn.......sen tänkte jag nog tvätta bilen
 
Låter jättenyttigt, men jag som är nybliven hojåkare får ju abstinens när det är så här härligt väder. Det är ju som sagt snart vinter!!! Borde nog egentligen också vara duktig men får väl försöka hinna med det också
 
Cinderella skrev:
Ok tråkmånsar jag åker väl själv då som vanligt, man kan ju undra vad f:n ni gör en solig septemberlördag när det inte ens blåser
Eftersom de inte svarar är de garanterat ute och gör det där du tjatar om :rolleyes: :D :fakta
Vi som jobbar i helgen vi får åka... NU istället :brynad
 
Toooo slow!!!! Med sånt här höstväder så duger det inte att komma med ett ska-vi-åka-hoj-idag-inlägg kl halv tolv, då har ju nästan halva dagen gått ju! Själv påbörjade jag dagens åktur strax för nio!
 
jesper skrev:
Toooo slow!!!! Med sånt här höstväder så duger det inte att komma med ett ska-vi-åka-hoj-idag-inlägg kl halv tolv, då har ju nästan halva dagen gått ju! Själv påbörjade jag dagens åktur strax för nio!
åh.. en del har de bra :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top