ska någon åka en tur?

Cinderella

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
2010 Ducati 796 ABS
Är det någon som ska åka en tur i det vackra hojvädret idag? Känner mig åksugen men saknar sällskap. När var hur isåfall?

Ok tråkmånsar jag åker väl själv då som vanligt, man kan ju undra vad f:n ni gör en solig septemberlördag när det inte ens blåser

vet att det var flera som skulle åka till stockholmstrakten idag om jag inte missminner mig? själv latar jag mig massor och sitter o sorterar bilder på datorn.......sen tänkte jag nog tvätta bilen

Låter jättenyttigt, men jag som är nybliven hojåkare får ju abstinens när det är så här härligt väder. Det är ju som sagt snart vinter!!! Borde nog egentligen också vara duktig men får väl försöka hinna med det också

Cinderella skrev:
Ok tråkmånsar jag åker väl själv då som vanligt, man kan ju undra vad f:n ni gör en solig septemberlördag när det inte ens blåser
Eftersom de inte svarar är de garanterat ute och gör det där du tjatar om :rolleyes: :D :fakta
Vi som jobbar i helgen vi får åka... NU istället :brynad

Toooo slow!!!! Med sånt här höstväder så duger det inte att komma med ett ska-vi-åka-hoj-idag-inlägg kl halv tolv, då har ju nästan halva dagen gått ju! Själv påbörjade jag dagens åktur strax för nio!

jesper skrev:
Toooo slow!!!! Med sånt här höstväder så duger det inte att komma med ett ska-vi-åka-hoj-idag-inlägg kl halv tolv, då har ju nästan halva dagen gått ju! Själv påbörjade jag dagens åktur strax för nio!
åh.. en del har de bra :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...