ska man heja på moppefuckon?

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
va ute och åkte igår och till min stora förvåning så hälsade ett moppefucko på mig i säve och en till i stenungsund.SH style.vad tycker ni ska man hälsa på kiddsen eller dissa dom?

Då kan du börja hälsa på alla bilar också. Och vad är det där nya mopedbarnen börjat med, förut skulle de signalera att man skulle uila, nu vill de något men jag förstår inte vad - de svänger snabbt hit och dit som om de värmde däck (som man kan se mc-fjantar göra inför en kurvig väg också).
Vad betyder det?

ja brukar köra slalom för att de är så boring å köra sakta raktfram på rakväg typ :tungan

Jag brukar nicka åt dem. Skadar inte att vara schyst - några av dem blir säkert sporthojsfukkon om några år. :pannkyss

Då kan du börja hälsa på alla bilar också. Och vad är det där nya mopedbarnen börjat med, förut skulle de signalera att man skulle uila, nu vill de något men jag förstår inte vad - de svänger snabbt hit och dit som om de värmde däck (som man kan se mc-fjantar göra inför en kurvig väg också).
Vad betyder det?

Hojåkare hälsar på hojåkare. Punkt. Moppefuckon får göra vad f-n dom vill, så länge de håller sig ur vägen. Och värma däck? Tja, varför inte? Antar att jag är en sån där jävla mc-fjant dårå...skit samma, måste nog ut å värma däck redan nu inför onsdags-buset...

larvigt.

om någon, oavsett fordon, kön, utseende, etnisk bakgrund m.m hälsar på dig, så är det klart du hälsar tillbaka.

allt annat är bara larvigt.

Hälsar någon hälsar man tillbaka!! Annars är man bara oförskämd. Men ofta är inte yngre mopedförare insatta i "gemenskapshälsningen" så hälsar man vrider de nästan huvudet av sig.:D

larvigt.

om någon, oavsett fordon, kön, utseende, etnisk bakgrund m.m hälsar på dig, så är det klart du hälsar tillbaka.

allt annat är bara larvigt.
Helt klart hälsa på alla som hälsar på dig. Fast man tar ju inte direkt initiativet och hälsar på någon som åker moppe.

Däremot känns det som att många av de som åker annat än ballgnagare ogillar att hälsa på mig. Men dom kanske inte ser bågen under all plast, eller har blivit så ledsna av att alla SH:are kört ifrån dom.

Igår hälsade en kille i skåpbil på mig. I ett villaområde. Varför liksom?

men handen på hjärtat, är det inte ett större problem de gånger man själv slängt ut handen och sedan ser man (för sent) att det är typ en moped/125cc/250cc/osv? Fy fan vad det är skämmigt. :D
Men det skämmigaste av allt, det var en kille jag såg igår som skulle stajla och wheela och drog rakt in i fel körfält. Med skjuts. :rofl Och han hade någon smälld GSXR1000 så det kommer pinsamheter i alla former tydligen.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman