Ska man fira eller står inte saker i ting rätt till?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Beställde Pirelli, DIABLO STRADA fram o bak till hojen. Det står att det vart 101,00 sek för fram och 132,00 sek för bak sammanlagt 233sek inkl. frakt o allt.
Valde förskottsbetalning men som ni märket själva kan inte detta riktigt stämma va? så ska jag föra över pengarna eller gör jag det blir det bara strul att få tillbaks pengarna? Eller står det att det blir 233 kr för detta och de inte kan ändra sig nu? Ah vet inte om jag ska bli glad eller irriterad, vad hade du gjort?

Har redan lagt beställning funderar bara om jag ska föra över pengarna eller inte

Nej det står klart o tydligt i SEK. Tagit printscreen på fakturan så de inte kan hävda nåt annat

Nu orkar jag inte leta upp paragrafer eller rättsfall gällande det här, men när det är ett uppenbart prisfel så får du inte direkt rätt ifall de kräver dig på ordinarie pris...

Du får helt enkelt kontakta dem och kontrollera, på så vis slipper du trubbel.

Last edited:
Nu orkar jag inte leta upp paragrafer eller rättsfall gällande det här, men när det är ett uppenbart prisfel så får du inte direkt rätt ifall de kräver dig på ordinarie pris...

Du får helt enkelt kontakta dem och kontrollera, på så vis slipper du trubbel.
Precis vad jag också tänkte, det har ju blivit ett uppenbart fel så du kommer nog inte undan så billigt. :(

Avbeställde min beställning. De svarar inte på telefon och jag orkar inte med en massa fel sedan så jag sket i det.

Köp på postförskott...

Kommer däcken och de kostar 230 kr så är det väll bara att pröjsa och ta däcken... Om inte så får du väll betala 2300 (antar det) vilket du tänkte från början?

Läs det finstilta gällande pris.

Men du kan ju alltid slå till och hoppas att de inte märker något. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back