Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja fan Jag gillar ju min surgixxer men det rycker LiCkSåm i tjöptarmen när jag ser den där.
Fast byter du surgixxern mot ett äkta kruppstål kan du ju onsdagshänga och käka surkål och alpwurst hos Günters på Karlbergsveägen, stället för USA-gegga på donken. Du gillar ju ompa ompa-musik och gasbildande mat....låt tarmen bestämma! Tjöp!
![]()
Tjusig är den, blev sugen själv när jag såg bilderna och snackade med Claes på mässan.
Men tror inte det sitter den gaffeln eller de oken på produktionshojen va?
Inte för det priset i alla fall.
Claes skulle i alla fall ta hem en för provkörning så fort de fanns att få till Sverige.
Blir att ta en provtur då![]()
![]()
Jag hade siktet inställt på Soldaten sveik på Ösgötagatan. Rykten gör gällande att de har förbaskat fin Knackwürst där.
Åh, då är man ju på per omgående. Sjukt nyfiken på moppen. Klart den inte kommer se ut så där precis men den fanns ju att få med färgerna jallafall.
Då kan man som sann 40-talistrborgare säga "skulle aldrig i livet sätta mig i eller på något annat än tyskt (långforden räknas inte då det mer är en livsstil som Jag brukar säga)
Ja fan Jag gillar ju min surgixxer men det rycker LiCkSåm i tjöptarmen när jag ser den där.
Tjusig är den, blev sugen själv när jag såg bilderna och snackade med Claes på mässan.
Men tror inte det sitter den gaffeln eller de oken på produktionshojen va?
Inte för det priset i alla fall.
Claes skulle i alla fall ta hem en för provkörning så fort de fanns att få till Sverige.
Blir att ta en provtur då![]()
Den hojen med en M1 brevid i samma färgkombo![]()
Skulle vara nere i garaget och hammra varje kväll...
![]()
Har du varit framme igen och plogat igenom massa MC-tidningar och funnit att just denna är sämst i test
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=196707
170 tusen ....
Är inte det lite i överkant.
Tror den där tillhör en medlem här. Hmmm...Starstriker kanske?![]()
Testade en sån i somras på BMW i Solna...måste säga att det är jävligt fina hojar, grymt välbalanserade och med mkt mos. Ska ha en sån när jag blir pensionär...med titanväskor och massor med strålkastare fram![]()
![]()
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |