ska livet va så?

brännupp

snabbe-mange
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
zx7r, svart som natten
fan vad livet suger ibland måste skriva av mej duktigt,, är en biker som just nu mår skit pga skillsmässa, men mitt hoj åkande släpper jag ALLDRIG jag kommer och repa mej, känns jobbigt just nu, men vet att jag har många vänner här, slut på ömnkan ,nationalrunda på söndag kom ditt,, fan vad less jag är

Låter inget vidare...Men va fan.man lever ju bara en gång så passa på att leva livet ett tag nu innan du raggar upp en ny böna.. MVH

Usch.. Men allt brukar lösa sig med tiden, bara nu du känner det tungt. Oftast är ju uppbrott i relationer och skilsmässor ett tecken på att det inte var bra ändå. Sen gäller det bara att bearbeta skiten.

En sak som är positivt om du skall se från den ljusa sidan, det är början av sommaren = Massa hoj, massor av lättklädda bönor ute, öl på uteserveringar och easy living i största allmänhet :tummenupp

Ta dagen idag för reflektioner och allmänt vara nere dag sen är det nationaldagsrundan imorrn, då blir vi gött gäng! :banana

Livet ska vara surt ibland, då uppskattar man de goda dagarna som varit och som kommer :tummenupp Bitterljuvt!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back