ska köppa fiddy

Status
Ej öppen för fler svar.

fiddy!

Bannad
Gick med
19 Nov 2009
Hoj
kawa
,ska köpa en ny fiddy och undrar on nån käner till någon bra 125cc hittar inga xD

Last edited:
finns hur många som hellst... Har själv tävlat lite körde själv pitt pro o ten 7.. Du får helt enkelt vad du betalar för!!!

Hur mycket har du o handla för?

finns hur många som hellst... Har själv tävlat lite körde själv pitt pro o ten 7.. Du får helt enkelt vad du betalar för!!!

jag har run 5000 att röra mig med + 2000 till extra delar tex trim xD

Last edited:
:tummenupp
Hoppas du inte bryr dig om kvalité eller hållbarhet...

jo men litte skruva ska det va

har en kompis som har köpt en orion 125cc pro vad tycker ni om den eller fins det bätere för dom pengarna

Last edited:
:tummenupp

jo men litte skruva ska det va

har en kompis som har köpt en orion 125cc pro vad tycker ni om den eller fins det bätere för dom pengarna

skulle inte ta emot en orion om ja så fick en.. Som ja skrev spara pengár o köp en bättre beg

jag kollade upp hur mkt pengar jag hadde på banken har run 14000 nu xD visste inte det men ska räcka till en skoter med har allt som allt 17000

Vad skall du ha fiddy'n till?
Asså vi är bara ärliga mot dig, köp ingen skit!
Har du inte pengar till att köpa en med bra kvalité och hållbarhet, köp ingen. Så enkelt är det.
Satsa pengarna på en moppe istället, och regga dig på Moppenet.com

Adjö...

Last edited:
funderar på att köpa en orion 125cc och köpa till trim och delar
nån som vet någe bra

Vad skall du ha fiddy'n till?
Asså vi är bara ärliga mot dig, köp ingen skit!
Har du inte pengar till att köpa en med bra kvalité och hållbarhet, köp ingen. Så enkelt är det.
Satsa pengarna på en moppe istället, och regga dig på Moppenet.com

Adjö...

haha bara 14år så måste mjuk starta kan inte gå och köpa en för 17000 och inte tycka det är kul

Last edited:
tog emot en tws110..skruva isär och fixa till den riktigt nice..körde en gång innan man krängde iväg den igen..måste säga att den var fan vass. rekommenderbar!!

nu är ni lite hård på grabben tycker jag!

låt han köpa de där fiddyn som pojken har råd med. han får helt enkelt skruva o lära sig allt från grunden ist.

vem vet en dag när han turbokonverterar hojen sin själv kommer han tacka oss för att vi lura på han skiten. :)

ok tack för alla svar ska kolla på fiddy.se och snacka med nån där tjao

tog emot en tws110..skruva isär och fixa till den riktigt nice..körde en gång innan man krängde iväg den igen..måste säga att den var fan vass. rekommenderbar!!

ok ska kolla på den

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Back