Ska köpa motard....

mr_fox skrev:
2430180 Har kollat lite på 660 oxå. Men är lite lat så elstart är ju rätt gott:)
Är dom jobbiga å kicka igång? Tycker de verkar lite avigt å kicka me vänstern...
är ju van vid cross, höger kick känns ju naturligare.
Men 660:n är ju betydligt smäckrare, är väldigt osäker i frågan.
Har aldrig haft problem att kicka min 660, 1-2 kickar så hoppar den igång.
Hade en 640 förra året och den är ju mycket tråkigare att åka på så det ar värt den där kicken.

Ska sälja min 04 utt. 05 går hur bra som helst. 58000:- och då är det allt du behöver till den, t.ex 2st slipon 3 upps. plast mm mm.
hör av dig!

mr_fox skrev:
2430180 Har kollat lite på 660 oxå. Men är lite lat så elstart är ju rätt gott:)
Är dom jobbiga å kicka igång? Tycker de verkar lite avigt å kicka me vänstern...
är ju van vid cross, höger kick känns ju naturligare.
Men 660:n är ju betydligt smäckrare, är väldigt osäker i frågan.

Innan jag köpte min 660 va jag också väldigt emot att kicka.. och det med vänstern!! men ärligt talat så är den riktigt lätt att kicka ( bortsett från hur lätt den startar mm ) att sparka ner kicken med vänster går att göra sittandes jag står bara och startar min när den är riktigt kall ( får trots allt mer kraft då och jag är för lat för att använda choken) Dock krävs teknik!! och det tar en åka dag att lära sig.. annars får du kicka en massa.. min hoj t ex vill att man kickar försiktigt tills det klickar sen in med dekomp och ner med kicken en decimeter sen upp till startläge och kicka igång.. startar när den är riktigt kall på max två försök :tummenupp

ska du välja en med elstart så är ju dock 625an en 660 med samma kubik som en 640 dvs lika smidig som 660 och mer effekt än 640 pga annan förgasare mm

*/ ?>
Back