Ska köpa bil och blir överkörd

Lätt hänt.
Har haft några sådana incidenter på jobbet också.
"Roligast" var när humle o dumle skulle backa upp mot en vägg, dumle kör och humle dirigerar, stående mot väggen bakom bilen, "närmre, närme, lite till, ajajajaj", dumle har precis tappat tålamodet och gasat lite.
(tomterna inblandade är inte kända som några Nobel-kandidater precis)

Är inte det där att betrakta som självskadebeteende? Jag menar, han ställer sig mellan vägg och bil och ber kvinnan starta den.

Vad är nyckelordet?

(Ursäkta den veckotidningsaktiga ordvitsen och jag kan ha manipulerat informationstexten något).

Är inte det där att betrakta som självskadebeteende? Jag menar, han ställer sig mellan vägg och bil och ber kvinnan starta den.

.

Roligast var ju att hon faktiskt påpekade att det var HANS fel som ställde sig framför. :D

Det roliga var att hon vid kaffet när vi gjort upp och gick igenom alla papper var tvungen att påpeka att det var mitt fel att mitt ben krossades iom att det var jag som ställde mig / stod framför bilen... jag svalde detta och höll med då hon verkade vara en väldigt pedant skör rädd och allmänt svar som person och tänkte att det kanske gjorde henne gott att slippa känna den skulden mot mig, men lite fundersam blev jag iaf...

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!