Ska jag vara fin eller gå mot strömmen?

Min mössa kom 2 dagar innan stundenten!, typiskt mig att glömma beställa :=). Var iofs glad att slippa den...

Jag har inga fina kläder ännu, dom skall köpas till studenten. Vet inte ens vad jag ska ha på mig.. jo jag vet att jag står ut ifrån mängden. Men om det ändå är fint väder kan man väl lika gärna köra hojen? :rolleyes:

Tack W, du är så snäll o go! :kiss

watson skrev:
Jag TYCKER att du ska klä dej fint. Du är personlig och står ut från mängden ÄVEN utan skinnställ! Var vacker Jannica, för det ÄR du!! Lav ju!
BTW: Mössan ska sitta på huvudet från 1maj till examen! BASTA!!
/FW

Bikerbitch skrev:
Jag har inga fina kläder ännu, dom skall köpas till studenten. Vet inte ens vad jag ska ha på mig.. jo jag vet att jag står ut ifrån mängden. Men om det ändå är fint väder kan man väl lika gärna köra hojen? :rolleyes:

Tack W, du är så snäll o go! :kiss

Fast vad är fint? Det man själv trivs i och känner sig säker i eller det någon uråldrig konvention anser vara fint och propert? KLä dig så att du strålar av självkänsla. Om det skulle vara en potatissäck är det bättre än att vantrivas i en vit klänning från ens den bästa designer!

Emmi skrev:
:fakta Mössan tar man inte på innan studenten, vad är det för fjollerier i sthlm egentligen?
Jag har inte heller vart med om den grejjen. Måste vara ngn defekt :D

BB: Du blir som sagt säkert fin i vad du än väljer... Ta det du känner dig mest komfortabel med.

Bikerbitch skrev:
Sege; Du är ful i käften. Tvål. Nu! Ja jag skall ta bilder, på alla tjejer i klassen om jag lyckas. Så ska du få se sen. :tummenupp

Min käft är trasig, den bara häver ur sig dumheter. Den behöver nog hjälp. :D

Väntar ivrigt.

Sege behöver stöd och hjälp i sitt liv. Nån som visar hur man TVÄTTAR MOTORCYKLAR vore bra för homon.

Edit: "Homon" ska ju vara "honom". Fast det där är en rolig felskrivning, så den får vara kvar.

Och BB, apropå skinnställ... näää. Ta dina bästaste finkläder istället.

Bara döda fiskar simmar med strömmen...

(Gammalt djungelordspråk)

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back