Ska jag vara fin eller gå mot strömmen?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Valborg är tydligen förknippat med mösspåtagning. Är det bra att vara sådär finklädd när man står i aulan med mössan på eller ska man vara lite raaaaw och ta hojen till skolan för att posera i skinnställsbyxor samt mössan..?

Jag tänkte förresten ta bilder, killarna har ju frågat hurvuvida jag har snygga klasskamrater. Får ta o dokumentera det imorrn när alla står med roliga mössor på skallen.

Så, fin eller gå mot strömmen? :tuttar

Hallå BB klart du ska gå mot strömmen..... :yoparty :yoparty

Bikerbitch skrev:
Valborg är tydligen förknippat med mösspåtagning. Är det bra att vara sådär finklädd när man står i aulan med mössan på eller ska man vara lite raaaaw och ta hojen till skolan för att posera i skinnställsbyxor samt mössan..?

Jag tänkte förresten ta bilder, killarna har ju frågat hurvuvida jag har snygga klasskamrater. Får ta o dokumentera det imorrn när alla står med roliga mössor på skallen.

Ska du operera dig?! :D

MOHAHA, nä, den var inte snäll. Klart du ska vara fin och ha mössa och sånt kravs.

Sen ska du självklart dokumentera vilka jag ska åka flak med.

Gör det du tycker känns rätt och inte vad andra tycker du ska göra.

Fråga dig själv vad du känner är rätt och vad du vill och vad du tror att du känner om det hela när du är 60 bast och ser tillbaka på den tiden.

:)

P.S ha en härlig mösspåtagning

Jag kommer ha mössan. Frågan var bara ifall man kunde gå dit i skinnställsbyxor. Jag vet inte hur man bär sig åt på såna där grejer :brinnerup

Sege; Du är ful i käften. Tvål. Nu! Ja jag skall ta bilder, på alla tjejer i klassen om jag lyckas. Så ska du få se sen. :tummenupp

Bikerbitch skrev:

Du lär vara fin oavsett vad du har på dig! :tummenupp *skamlös smickrare*

Edit 1:

Bikerbitch skrev:
Jag kommer ha mössan. Frågan var bara ifall man kunde gå dit i skinnställsbyxor.

Kör skinnställ! hellre vara sig själv än någon annan för en massa konservativa värderingars skull. Och se det såhär.. vad mår bäst av att bäras när man ragglar runt valborgselden på någon lerig åker? Vit sommarklänning och klackskor eller skinställbrallor och stövlar?

Last edited:
Bikerbitch skrev:
Jag kommer ha mössan. Frågan var bara ifall man kunde gå dit i skinnställsbyxor. Jag vet inte hur man bär sig åt på såna där grejer :brinnerup

Sege; Du är ful i käften. Tvål. Nu! Ja jag skall ta bilder, på alla tjejer i klassen om jag lyckas. Så ska du få se sen. :tummenupp

Jag vill med se :Bugar

Gör som du vill men personligen tycker jag det känns lite fånigt att jag var den enda i skolan utan mössa, visserligen tycker jag fortfarande att de är skitfula och töntiga men det blir lite punk att vara rebell. Punk är alltså något begativt för egen del.

Korvgubbe; :Bugar Jag trivs bäst i mina skinnställsbyxor så är det fint väder imorrn får det nog bli hojen, oavsett vad folk tycker. Jag är en rebell :rock

The_FacultyGirl skrev:
Du ska göra som du själv vill ju ;)

Men klart man ska gå emot strömmen! Gjorde jag :hihi
Studentmössan ska man ha när man tar studenten, inte under massa fjoll före dess :tummenupp

:fakta Mössan tar man inte på innan studenten, vad är det för fjollerier i sthlm egentligen?

Bikerbitch skrev:
Korvgubbe; :Bugar Jag trivs bäst i mina skinnställsbyxor så är det fint väder imorrn får det nog bli hojen, oavsett vad folk tycker. Jag är en rebell :rock

Då tycker iaf jag att du tar ditt skinnställ! :tummenupp

Bikerbitch skrev:

Klockrent.. å läste du min edit ovan så anar du ju min åsikt i frågan! Falla in i ledet kan man göra som gammal för att man inte ska bli utstött på ålderdomshemmet och tömma sitt eget bäcken!
...fasiken.. letade en smiley med rullator..

Emmi skrev:
:fakta Mössan tar man inte på innan studenten, vad är det för fjollerier i sthlm egentligen?

Tydligen så gör man det på Valborg. Sen har man även mössan på när man är på studentskiva. Tillsist har man den på själva studenten. Min lär blåsa bort i vinddraget när alla startar upp sina hojar :hihi

Jag TYCKER att du ska klä dej fint. Du är personlig och står ut från mängden ÄVEN utan skinnställ! Var vacker Jannica, för det ÄR du!! Lav ju!

BTW: Mössan ska sitta på huvudet från 1maj till examen! BASTA!!

/FW

Bikerbitch skrev:
Tydligen så gör man det på Valborg. Sen har man även mössan på när man är på studentskiva. Tillsist har man den på själva studenten. Min lär blåsa bort i vinddraget när alla startar upp sina hojar :hihi

Du får ta lite silvertejp och tejpa fast mössan på hjälmen...
Och på valborg, skinnställsbyx givetvis, det är väl mer BB än nåt annat??

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back